گوشی موتورولا Moto Edge 30 Pro چه ویژگی‌هایی دارد؟

رندرهای منتشر شده از گوشی موتورولا Moto Edge 30 Pro از حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر بهره خواهد برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اخیراً مجموعه‌ای از رندرهای جدید گوشی موتورولا Moto Edge 30 Pro در دسترس قرار گرفته است که بعضی از مشخصات این گوشی را نشان می‌دهد. تصاویر ارائه شده نشان می‌دهد که این محصول در دو رنگ عرضه خواهد شد و یک دوربین سه‎گانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که شرکت موتورولا در گوشی Moto Edge 30 PRO از حسگر اثر انگشت مدرن زیر نمایشگر بهره خواهد گرفت.

گوشی موتورولا Moto Edge 30 Pro از پردازنده اسنپدراگون هشت نسل یک بهره می‌برد و با ۱۲ گیگابایت حافظه رم همراه خواهد بود. این گوشی با استفاده از سیستم عامل اندروید ۱۲ اجرا می‌شود، انرژی مورد نیاز آن نیز از طریق یک باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود. عمر باتری همیشه یکی از مزیت‌های خرید پرچم‌داران موتورولا بوده است، گوشی موتورولا Moto Edge 30 Pro نیز از این قاعده مستثنی نیست.

گوشی موتورولا Moto Edge 30 Pro از فناوری شارژ سریع ۶۸ وات نیز پشتیبانی می‌کند، در حالی که گوشی Moto Edge 20 Pro به فناوری شارژ ۳۰ وات مجهز شده است. انتظار می‌رود که گوشی موتورولا Moto Edge 30 Pro از دوربین اصلی ۱۰۸ یا ۵۰ مگاپیکسلی بهره ببرد. هنوز اطلاعات بیشتری در مورد گوشی جدید شرکت موتورولا ارائه نشده است.

کد خبر 551328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.