استفاده از نمایشگر 8K در هدست واقعیت ترکیبی اپل

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که اولین نسل از هدست واقعیت ترکیبی اپل به نمایشگر بسیار پیشرفته با رزولوشن 8K مجهز خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اولین گجت پوشیدنی قابل نصب روی سر اپل بر فناوری واقعیت ترکیبی متمرکز خواهد بود و به نمایشگر بسیار پیشرفته مجهز خواهد شد که ظاهراً از وضوح تصویر بسیار بالایی برخوردار است، به نظر می‌رسد که شرکت اپل مشغول کار بر هدست جدید با نمایشگرهای 8K است. این محصول جدید شرکت اپل به کاربران اجازه می‌دهد با دنیای متاورس تعامل داشته باشند، البته جزئیات بیشتری در این زمینه در دسترس قرار نگرفته است.

هدست شرکت اپل که از واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) مجهز خواهد شد نخستین محصول مهم این شرکت از زمان معرفی اپل واچ در سال ۲۰۱۵ خواهد بود. گزارشات ارائه شده نشان می‌دهد که فرآیند تولید این دستگاه از زمان عرضه نخستین اپل واچ آغاز شده است و احتمالاً در اواخر سال جاری میلادی یا اوایل سال ۲۰۲۳ رونمایی و روانه بازار خواهد شد.

انرژی مورد نیاز هدست واقعیت ترکیبی اپل از طریق یک شارژر ۹۶ واتی مشابه نمونه ارائه شده با مک‌بوک پرو ۱۴ اینچی تامین خواهد شد. این محصول می‌تواند دو تراشه برای انجام وظایف و پردازش‌های متفاوت داشته باشد، پردازنده اصلی و قوی‌تر بر پایه تراشه M1 Pro خواهد بود که در مک‌بوک پرو ۲۰۲۱ استفاده شده است. این تراشه وظیفه پردازش‌های سنگین مربوط به محتوای AR و VR را بر عهده خواهد شد، در حالی که پردازنده دوم ضعیف‌تر است و پردازش‌های مربوط به حسگرها را انجام خواهد داد.

کد خبر 551319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.