اعزام آتش‌نشانان گرگانی به ۱۸۴ مورد حادثه و حریق

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: در دی‌ماه امسال سازمان آتش نشانی به ۱۸۴ مورد حادثه و حریق در این شهر و توابع آن اعزام شده است.

موسی‌الرضا صفری در گفت‎‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مأموران سازمان آتش‌نشانی شهرداری گرگان در دی ماه سال جاری به ۱۸۴ مورد حادثه و حریق، که ۱۸۳ مورد در شهر گرگان و یک مورد در توابع شهر رخ داده است، اعزام شده و اقدامات لازم را انجام دادند.

وی با بیان اینکه وقوع حوادث در این مدت چهار مصدوم و دو فوتی داشته است، افزود: در این بازه زمانی، حریق منازل مسکونی در شهر گرگان ۱۳ مورد و حریق اماکن تجاری نیز ۹ مورد گزارش شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان تصریح کرد: در دی‌ماه، حریق وسایل نقلیه در شهر گرگان ۱۲ مورد و تصادف وسایل نقلیه دو مورد بوده و تعداد ۴۹ مورد محبوس شدن در آسانسور و اتفاقات مربوط به آن در این شهر به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه هفت مورد محبوس شدن در اماکن نیز به اطلاع این سازمان رسیده است، تصریح کرد: در این بازه زمانی هشت مورد عملیات مقابله با جانوران وحشی و موذی مثل مار، زنبور و گربه در شهر گرگان و توابع آن انجام شده که با احتساب سایر موارد، سازمان آتش‌نشانی در مجموع به ۱۸۴ مورد حادثه و حریق در آذرماه رسیدگی کرده است.

کد خبر 551301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.