فقدان زیرساخت‌های گردشگری در اهواز جدی است

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اهواز گفت: فقدان زیرساخت‌های گردشگری در اهواز بسیار جدی است و مواردی مانند هتل‌ها، رستوران‌ها، تفریح‌گاه‌ها و امکانات بهداشتی باید در این شهر دیده شود.

سیدمحمدعلی پورموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: گردشگری ذیل کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری در شورای اسلامی کلان‌شهر اهواز تعریف می‌شود که به علت درگیری در سایر امور تاکنون به این امر در شورای شهر ششم پرداخته نشده بود.

وی افزود: اخیراً به موضوع گردشگری از منظر کارها و اموری که شهرداری اهواز درحال‌حاضر می‌تواند انجام دهد، همچنین تسهیل‌گری‌هایی که سازمان‌های دیگر می‌توانند در کنار شهرداری انجام دهند، ورود کرده‌ایم.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: پس از تشکیل کمیته گردشگری، نخستین جلسه با حضور اعضا تشکیل شد و مسائل و موارد مختلف در این زمینه مورد بررسی قرار گرفت. با توجه به اینکه به پایان سال نزدیک می‌شویم، فرصت خوبی است که با فروکش کردن اثرات ویروس کرونا در کشور، بتوانیم یک ظرفیت خوب گردشگری در اهواز ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: شورای شهر، مجری طرح‌های گردشگری نیست و تنها می‌تواند سیاست‌گذاری‌هایی انجام دهد یا از مجموعه‌های دیگر در زمینه گردشگری برای همکاری دعوت کند و به عنوان نماینده مردم اهواز در شورای شهر، در سایر سازمان‌ها پیگیری‌های داشته باشیم.

پورموسوی با بیان اینکه در نخستین جلسه کمیته گردشگری موضوعاتی مطرح شده که باید بررسی و پیگیری شود، تصریح کرد: فقدان زیرساخت‌های گردشگری در اهواز بسیار جدی است؛ مواردی مانند هتل‌ها، رستوران‌ها، تفریح‌گاه‌ها و امکانات بهداشتی که برخی از این امور مربوط به شهرداری است، باید در اهواز دیده شود؛ لذا سعی ما تا سه ماه آینده ایجاد اصلاحات در زمینه گردشگری است.

کد خبر 551288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.