نهاده‌های دامی در گلپایگان عادلانه توزیع شود

رئیس دادگستری گلپایگان گفت: ظرفیت گلپایگان کشاورزی و دامداری است اما مردم از توزیع ناعادلانه نهاده‌های دامی ناراضی هستند، اداره مربوطه نسبت به توزیع عادلانه نهاده‌های دامی اقدام کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نجفعلی علیان امروز-سه‌شنبه پنجم بهمن ماه- در جلسه شورای اداری شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری گلپایگان برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه سال نو قرار داریم و با توجه به وضعیت اقتصادی کشور اوضاع مردم خوب نیست لذا ادارات توزیع صحیح خدمات به مردم را مدنظر قرار دهند.

وی افزود: ظرفیت گلپایگان کشاورزی و دامداری است اما مردم از توزیع ناعادلانه نهاده‌های دامی در شهرستان ناراضی هستند، اداره مربوطه با شناسایی دامداران که کار سختی هم نیست توزیع عادلانه نهاده‌های دامی را انجام دهد.

رئیس دادگستری گلپایگان با اشاره به آمار بالای تصادفات در شهرستان گلپایگان، گفت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شهرداری‌های سه شهر با شناسایی نقاط حادثه خیز نسبت به اصلاح جاده‌ها و کنارگذرهای شهرستان اقدام کنند.

علیان گفت: جهاد کشاورزی گلپایگان بر اساس تبصره ماده ۱۰ قانون قبل از ساخت و سازها مانع تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی شهرستان شود تا از شکایات به دادگستری کاسته شود.

وی با اشاره به نارضایتی شهروندان در خصوص عدم کیفیت آب شرب، افزود: اداره مربوطه نسبت به رفع مشکل آب اقدام کند، قابل قبول نیست که بگویید نمی‌شود کاری انجام داد زیرا امروزه با روش‌های شیرین سازی آب شور دریا نیز قابل مصرف می‌شود.

تجهیز کامل دهیاری‌های شهرستان گلپایگان به اتوماسیون اداری

مهدی سرلک بخشدار مرکزی گلپایگان از تجهیز کامل دهیاری‌های شهرستان به اتوماسیون اداری خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای دی ماه ۱۴۰۰ امکان مکاتبات مستقیم دهیاری‌های شهرستان با ادارات گلپایگان فراهم شده است.

وی افزود: با راه‌اندازی سیستم اتوماسیون اداری دهیاری‌های شهرستان گلپایگان، ارائه خدمات رسانی مطلوب به مردم و تسریع و صرفه جوئی در زمان و هزینه از مهمترین تأثیرات بکارگیری اتوماسیون اداری است.

کد خبر 551273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.