عصرانه خبری شهرهای ایران در پنجم بهمن‌‎ماه

در این بسته خبری از پیشرفت ۸۰ درصدی دومین بوستان بانوان رفسنجان تا تولید بیش از دو هزار و ۸۰۰ تن آسفالت در اسلامشهر و برخورد با تخریب‌کنندگان فضای سبز شهری قدس را بخوانید.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

حذف سهمیه سوخت رانندگان تاکسی غیرفعال در سنندج

سامان سعیدی، سرپرست سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری سنندج گفت: فعالیت نداشتن رانندگان تاکسی در این روزها که معابر و خیابان‌های سطح شهر به دلیل بارش برف هفته گذشته شرایط مناسبی ندارد، منجر به حذف سهمیه سوخت آنان خواهد شد.

پیشرفت ۸۰ درصدی دومین بوستان بانوان در رفسنجان

محمد عارف پور اسداللهی، معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان از پیشرفت ۸۰ درصدی بوستان شهیده زهرا حسن رمضانی خبر داد و گفت: این بوستان به متراژ بیش از ۶ هزار مترمربع در خیابان علوی واقع شده است.

طرح المان شهدای مدافع سلامت ساری

شهرداری ساری در نظر دارد طرح ساخت المان شهدای مدافع سلامت را از طریق فراخوان عمومی، اجرایی کند.

اجرای عملیات عمرانی بلوار کیاتل فردیس

اجرای عملیات زیر سازی بلوار کیاتل (آب‌پاشی و کوبش) فردیس به طول ۱۲۰۰ و عرض ۱۶ متر و توسط شهرداری فردیس آغاز شد. پس از اتمام عملیات مذکور طی هفته آینده، عملیات روکش آسفالت مکانیزه بلوار کیاتل به طور کامل انجام خواهد شد.

برخورد با تخریب‌کنندگان فضای سبز شهری قدس

علیرضا فروزان، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قدس در خصوص برخورد با تخریب فضای سبز و لوازم پارکی گفت: متأسفانه گاهاً مشاهده شده برخی از شهروندان اقدام به قطع و آتش زدن درختان و تخریب لوازم موجود در پارک‌های سطح شهر می‌کنند که در این زمینه نیازمند همکاری بیشتر شهروندان هستیم تا در حفظ اموال عمومی یاری‌گر شهرداری باشند.

پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه مناسب سازی بلوار غدیر قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: پروژه مناسب سازی بلوار غدیر حدفاصل میدان هما تا دانشگاه امام خمینی (ره) با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی در حال اجرا است.

کاشت ۷۰۰ نهال بومی در شهر زیراب

سعید قلی‌نژاد، شهردار زیراب از کاشت نهال بومی در این شهر خبر داد و گفت: خیابان ۱۷ شهریور، خیابان شهرداری، تپه نور شهدا (مزار شهدای گمنام)، منطقه قادیکلا و خیابان شهید ناظری از نقاط مدنظر برای کاشت نهال است.

تولید بیش از دو هزار و ۸۰۰ تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری اسلامشهر

بهزاد بذرگری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اسلامشهر گفت: با هدف خودکفایی و تأمین آسفالت موردنیاز سطح شهر، با همت سازمان مدیریت پسماند، میزان تولید آسفالت توسط کارخانه آسفالت شهرداری اسلامشهر به بیش از دو هزار و ۸۰۰ تن رسید که برای آسفالت معابر سطح شهر استفاده شده است.

تحویل ۱۰ کارتن‌خواب به گرمخانه سبزوار

سعیدرضا فصیحی، معاون شهری شهرداری سبزوار گفت: با توجه به برودت هوا و جلوگیری از سرمازدگی و آسیب‌های احتمالی، شهروندان در صورت مشاهده افراد بی‌سرپناه، بی‌خانمان و کارتن‌خواب جهت ساماندهی و اسکان این افراد در گرمخانه شهرداری، با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند.

کد خبر 551253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.