توکن سوزی ۶۴ میلیونی شیبا در ۴۸ ساعت گذشته

ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu) با نام اختصاری SHIB یک توکن جدید در بازار است که همانند دوج کوین، یک میم کوین محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رمزارز شیبا در هفته اخیر ۳۷٪ کاهش قیمت را تجربه کرده بود و روز شنبه با اصلاح نسبی توانست ۱۳٪ از ضرر هفتگی خود را جبران کند. افت اخیر فصل جدیدی را برای شیبا این و رقم زده است؛ چراکه در مقایسه با قیمت‌های بالاتر، شیبا توکن سوزی‌های بیشتری در قیمت پایین انجام داده است.
شیبا طی چهل و هشت ساعت گذشته در ده تراکنش بیش از شصت و چهار میلیون رمزارز سوزانده است و این رقم در هفته اخیر به ۳۲۲ میلیون می‌رسد.

شبکه شیبا با توکن SHIB در آوریل ۲۰۲۱ به‌عنوان (آزمایشی در ساخت جامعه خودجوش غیرمتمرکز) راه‌اندازی شد و ارزش آن به سرعت، به بیش از ۲ میلیارد دلار رسید. این توکن از توجهی که به دوج کوین (Dogecoin) شده بود بهره گرفت. شیبا در کل یک کادریلیون (یک عدد با ۱۵ صفر) عرضه شده است و به‌گونه‌ای طراحی شده است که به کاربران امکان می‌دهد میلیاردها یا حتی تریلیون کوین داشته باشند. همچنان، تحلیل‌گران هشدار داده‌اند که برای رسیدن به هدف جادویی خود یعنی یک دلار، باید ۱۲ میلیون درصد صعود کند.

کد خبر 551239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.