ادعاهای خبرنگار مطرح درخصوص نقل و انتقالات باشگاه بارسلونا

باشگاه بارسلونا به شدت در پی تقویت ترکیب خود است. در همین خصوص یکی از خبرنگاران مطرح اروپایی، ادعاهای جالبی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این روزها خبرهای زیادی درخصوص بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا برای بارسلونا به گوش می‌رسد که بسیار جالب و عجیب است.

فابریزیو رومانو، خبرنگار مطرح فوتبال جهان در همین خصوص ادعاهای جالبی مطرح کرده که در ادامه می‌خوانید:

موراتا

بارسا طبق دستور ژاوی به شدت به دنبال جذب اوست. آمدن او بازیکن پیچیده‌ای است، ایده و خواسته بارسلونا و بازیکن یکی است، اما در عین حال یافتن جایگزین برای یوونتوس به خصوص با مصدومیت کیه‌زا دشوار است. مطمئناً بارسلونا همچنان این بازیکن را می‌خواهد، اما آمدن او سخت است. هرچند که اگر رفتن ولاهوویچ به تورین با ۷۰ میلیون قطعی شود، راه جذب آلوارو هموار می‌شود.

ممفیس دیپای

این بازیکن هلندی، زمان حضور کومان به نیوکمپ آمد و هرگز عملکرد خوبی نداشته است. از وقتی ژاوی به نیمکت آبی‌اناری‌ها رسیده، دیپای به نیمکت پیچ شده و حالا بارسلونا برای خروج ممفیس درها را باز گذاشته است، اما کار آسانی نخواهد بود. او در ابتدای ژانویه به یوونتوس پیشنهاد شد، اما آلگری خواهان یک مهاجم ۹ است.

سزار آزپلیکوئتا

این مدافع اسپانیایی با تجربه از شرایط خود در چلسی خسته شده و خواهان خروج از لندن است. آبی‌اناری‌ها در به در به دنبال یک مدافع همه‌کاره و با تجربه می‌گردند که به خط دفاعی سر و سامان بدهد. بارسلونا در حال مذاکره برای توافق با آزپلیکوئتا برای پیوستن به این تیم در تابستان آینده با قراردادی سه ساله است.

️هالند

بارسلونا شانس‌هایی برای جذب او دارد، اما آسان نخواهد بود. تصمیم هالند الان گرفته نخواهد شد؛ دورتموند به بازیکن فشار می‌آورد و رایولا فعلاً کمی کسالت دارد. این بازیکن به دلیل فشار زیاد روی او، از دورتموند چندان راضی نیست. بارسلونا با رئال مادرید و سیتی در رقابت برای جذب او خواهد بود. رایولا همیشه بر اساس روابطش کار می‌کند، این بخشی از رزومه اوست، رابطه او با سیتی و پپ خوب نیست و شاید این یک عامل باشد، اما سیتی تلاش خواهد کرد. هر باشگاهی فاکتورهای منفی دارد؛ مثلاً رئال‌مادرید به خاطر پرونده امباپه و بارسلونا در صورت عدم حضور در لیگ قهرمانان اروپا نمی‌تواند به جذب ارلینگ امیدوار باشد.

کد خبر 551199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.