انتصابات جدید در شهرداری تهران

شهردار تهران در حکمی «حسین نظری» و «محمدعلی حیدری» را به ترتیب به عنوان نایب‌رئیس و دبیر ستاد راهبری مرکزی مشارکت‌های اجتماعی در محلات شهر تهران منصوب کرد و در حکمی جداگانه اعضای این ستاد نیز منصوب شدند.

به گزارش ایمنا، علیرضا زاکانی در حکمی «حسین نظری»، معاون هماهنگی امور مناطق را به عنوان «عضو و نایب رئیس ستاد راهبری مرکزی مشارکت‌های اجتماعی در محلات شهر تهران» منصوب کرد.

در بخشی از متن این حکم آمده است:

«نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جناب‌عالی، به موجب این حکم و با حفظ سمت به مدت یک سال به عنوان «عضو و نایب رئیس ستاد راهبری مرکزی مشارکت‌های اجتماعی در محلات شهر تهران» منصوب می‌شوید. امید است با برنامه‌ریزی و تعیین سیاست‌ها و راهبردهای مؤثر، در راستای تحقق چشم‌انداز «تهران؛ کلانشهر الگوی جهان اسلام»، پیشبرد اهداف و مأموریت‌ها و ساماندهی مشارکت‌های اجتماعی و مدیریت محلات، همه توان و تجربه خویش را به‌کار گیرید. توفیقات روزافزون جناب‌عالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند متعال مسألت می‌نمایم

شهردار تهران در حکم دیگری «محمدعلی حیدری»، سرپرست دبیرخانه ستاد راهبری مرکزی مشارکت‌های اجتماعی در محلات شهر تهران را با حفظ سمت به مدت یک‌سال به عنوان «عضو و دبیر ستاد راهبری مرکزی مشارکت‌های اجتماعی در محلات شهر تهران» منصوب کرد.

زاکانی همچنین با صدور حکمی «لطف‌الله فروزنده»، معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، «جلال بهرامی»، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست، «ابوالفضل فلاح»، معاون مالی و اقتصاد شهری، «محمدامین توکلی‌زاده»، معاون امور اجتماعی و فرهنگی و «علی نصیری»، سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران را با حفظ سمت به مدت یک سال به عنوان «اعضای ستاد راهبری مرکزی مشارکت‌های اجتماعی در محلات شهر تهران» منصوب کرد.

منبع: سایت شهر

کد خبر 551171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.