بایرن‌مونیخ به دنبال یک دفاع آلمانی از لیگ انگلیس

جدایی آزاد بازیکن خط دفاعی بایرن، این تیم را به فکر جذب یک مدافع سرشناس از لیگ جزیره انداخته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، با تأیید خروج مدافع میانی بایرن مونیخ، نیکولاس سوله از این تیم در انتهای فصل، غول‌های آلمان به دنبال جذب یک مدافع میانی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی هستند.

پس از اینکه نیکلاس سوله، پیشنهاد تمدید قراردادش با بایرن مونیخ را رد کرد، باواریایی‌ها به دنبال جذب آندریاس کریستنسن مدافع چلسی هستند. به‌رغم پیشنهاد بایرن برای افزایش دستمزد مدافع میانی آلمان‌ها به ۱۰ میلیون یورو، وی در تابستان امسال با پایان قراردادش به دنبال تیم جدیدی خواهد بود.

او از این ماه می‌تواند مذاکرات خود را با باشگاه‌های مختلف آغاز کند و در انتقالی رایگان در پایان فصل از تیم فعلی‌اش جدا شود. گزارش‌ها خبر از تمایل بالای وی به تیم‌های انگلیسی داده است. گفته می‌شود نیوکاسل و چلسی به دنبال این مدافع آلمانی هستند، اما او علاقه‌ای به این تیم‌ها ندارد.

در همین حال، بارسلونا نیز علاقه‌مندان اصلی به جذب سوله است و می‌تواند در زمان مناسب با پیشنهادی خوب این بازیکن را برای تقویت دفاع خود جذب کند.

با وجود اینکه باشگاه بایرن مونیخ هنوز به طور رسمی خروج سوله از این تیم را اعلام نکرده، اما به نظر می‌رسد که وی چهارمین بازیکنی باشد که در یک سال گذشته با انتقال آزاد این باشگاه را ترک می‌کند، مانند دیوید آلابا، ژروم بواتنگ و خاوی مارتینز.

از سوی دیگر کریستنسن یکی از مدعیانی جایگزینی سوله در بایرن خواهد بود. چلسی در تلاش است تا قرارداد او را تمدید کند و حتی در سالی که گذشت، امضای قرارداد جدید چهار ساله با او قریب‌الوقوع به نظر می‌رسید، اما مذاکرات با مشکلاتی همراه شد.

توماس توخل در خصوص شرایط کریستنسن گفته است: این بر عهده آندریاس است که چگونه در زمین بازی کند، او باید حالا خارج از زمین بازی نیز فکر خودش را بکند و صحبت‌های لازم را انجام دهد. او باید ثابت کند که عاشق چلسی است. به ما گفته که می‌خواهد بماند و نقش بزرگی در تیم داشته باشد، زیرا او بخش بزرگی از یک باشگاه بزرگ است و فکر می‌کنم بازیکن کاملاً مناسبی برای ماست. بعید می‌دانم که داستان او با چلسی به آخر خط رسیده باشد.

کد خبر 551124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.