لیونل مسی به بارسلونا بازگشت + عکس

لیونل مسی، فوق‌ستاره فوتبال جهان و سابق بارسلونا، بامداد امروز برای حضور در جشن تولد ژاوی هرناندز به بارسلونا سفر کرد

به گزارش خبرنگار ایمنا، بامداد امروز رسانه‌های اسپانیایی از حضور لیونل مسی، ژاوی هرناندز، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا در یک رستوران ژاپنی در شهر بارسلونا خبر دادند که حواشی بسیاری را به همراه داشت. به نظر می‌رسد این شام دوستانه برای جشن تولد سرمربی کاتالان‌ها برپا شده است.
سرمربی آبی‌اناری‌ها امروز ۴۲ ساله شده و همواره نشان داده رابطه نزدیکی با فوق‌ستاره آرژانتینی دارد. نکته جالب این‌جاست که در این مراسم خبری از جرارد پیکه مدافع بارسا نبود. پیش‌تر، برخی افراد نزدیک به اردوگاه کاتالان‌ها خبر از شکراب‌شدن رابطه مسی و پیکه داده بودند.

مسی پس از خروج از بارسلونا با مصدومیت‌های متعددی روبه‌رو شده و از شرایط آرمانی دور است؛ بارسا نیز روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد. همه این موارد موجب شد تا شایعات متعددی پیرامون آینده ستاره آرژانتینی منتشر شود. این در حالی است که هلنا کوندیس خبرنگار کوپه، و آلبرت‌روخی خبرنگار نشریه اسپورت‌کاتالونیا معتقدند این مراسم صرفاً به خاطر تولد ژاوی بوده و با توجه به اینکه قرارداد مسی با پاری‌سن‌ژرمن تا سال ۲۰۲۳ خواهد بود، انتظار بازگشت مسی در پایان فصل جاری غیرمنطقی است. هرچند شاید در این مراسم صحبت‌هایی مبنی بر فرضیات بازگشت لئو به نیوکمپ انجام شده باشد.

اشرف بن عیاد خبرنگار Bein Sports قطر و فرد همیشه نزدیک به لیونل مسی، در واکنش به این حواشی نوشت: «رابطه مسی با ژاوی سال‌ها است که بسیار قوی بوده است. لئو جزو اولین کسانی بود که به ژاوی بابت سرمربی بارسا تبریک گفت. رابطه لئو با بوسکتس نیز محکم است. مسی در هر زمان ممکن به بارسلونا سفر می‌کند؛ بیش از آن چیزی که برخی تصور می‌کنند، او عاشق این شهر است همان‌طورکه همه می‌دانند و با وجود داستان‌های جدایی، عاشق باشگاه نیز است.»

لازم به ذکر است که مسی و سایر افراد حاضر، در زمان خروج از رستوران به پرسش هیچ یک از خبرنگاران پاسخ ندادند.

لیونل مسی به بارسلونا بازگشت + عکس

کد خبر 551120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.