لزوم افزایش درآمدهای پایدار شهری

شهردار گوگد با اشاره به اهمیت و لزوم افزایش درآمدهای پایدار شهری، گفت: شهرداری این شهر به لحاظ سرانه جمعیتی از حمایت‌های دولتی تا حد کمی برخوردار است که با تغییرات اعمال شده در لایحه بودجه ۱۴۰۱ در تلاش هستیم فشار کمتری به شهروندان وارد شود.

حسین علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت افزایش درآمدهای پایدار شهری، اظهار کرد: بودجه شهرداری از لحاظ سرانه جمعیتی از حمایت‌های دولتی بسیار کمی برخوردار است و در تلاش هستیم تا با تغییراتی که در لایحه بودجه ۱۴۰۱ اعمال شده فشار کمتری بر شهروندان وارد شود.

وی با اشاره به لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۱ شهرداری گوگد بر مبنای رقم ۱۱۰ میلیارد ریال به شورای اسلامی شهر برای تصویب، افزود: از بودجه پیشنهادی سهم مصارف اقتصادی ۴۱ درصد، سهم مصارف تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ۵.۴۵ درصد و سهم مصارف تملک دارایی‌های مالی ۵.۱۳ درصد پیش‌بینی شده است.

شهردار گوگد افزود: پیشنهادات بودجه بیانگر این است که برخلاف ماده ۶۸ قانون شهرداری‌ها عمده بودجه شهرداری در بخش عمرانی و بهبود فضای شهری هزینه می‌شود؛ البته دقت در پیش‌بینی صحیح منابع درآمدی و مصارف شهرداری و همچنین تلاش برای تهیه، تدوین بودجه و اصلاح بودجه شهرداری در وقت مناسب جای تقدیر از همکاران واحد مالی را فراهم می‌سازد.

کد خبر 551100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.