نمی‌توان از قبل گفت کدام تیم پیروز می‌شود/شهرآورد اصفهان یکی از زیباترین بازی‌ها خواهد شد

سرمربی تیم بسکتبال سپاهان گفت: حساسیت خاصی برای بازیکنان وجود دارد اما این حساسیت برای مربی و کادر فنی دو تیم نیست. چند نفر از بازیکنان ما در گذشته در تیم ذوب‌آهن بوده‌اند و این دیدار یکی از زیباترین بازی‌ها خواهد شد.

علی خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با بازی‌های مرحله دوم گروهی رقابت‌های بسکتبال اظهار کرد: دو بازی انجام دادیم که در بازی اول نفت آبادان با اختلاف هشت امتیاز برنده شدیم، در بازی دوم مقابل نفت آبادان تا کوارتر چهارم از این تیم جلو بودیم ولی در پست پنج کم آوردیم، بازیکن بلند قد نداشتیم و بازیکن بلند قد نفت نتیجه را عوض کرد و بازی را واگذار کردیم.

وی در خصوص دیدار با ذوب‌آهن ادامه داد: امروز با تیم ذوب‌آهن بازی داریم، این تیم کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد که می‌تواند فینالیست باشد. کوهیان مربی باتجربه‌ای است که سابقه ملی دارد، سپاهان تنها سه بازیکن غیربومی دارد و ذوب‌آهن سه بازیکن بومی دارد. رسول سلطانیان را به علت آسیب‌دیدگی در اختیار نداریم و برای پست پنج از بازیکنان پست چهار کمک می‌گیریم.

سرمربی تیم بسکتبال سپاهان با بیان اینکه ذوب آهن بازیکنان ملی پوش را در اختیار دارد، خاطرنشان کرد: محمدحسین احمدی بازیکن جوان ذوب‌آهن با اینکه جوان است، خوب کار می‌کند. برد و باخت در بازی امروز مشخص نیست و نمی‌شود از قبل گفت کدام تیم می‌برد. اختلاف سپاهان با دیگر تیم‌ها چهار الی پنج امتیاز است که با این اختلاف از پیش باخته نیستیم.

خسروی اضافه کرد: چندین سال است که سپاهان و ذوب‌آهن در بسکتبال رو در روی یکدیگر قرار نگرفته‌اند، حساسیت خاصی برای بازیکنان وجود دارد اما این حساسیت برای مربی و کادر فنی دو تیم نیست. چند نفر از بازیکنان ما در گذشته در تیم ذوب‌آهن بوده‌اند و این دیدار یکی از زیباترین بازی‌ها خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم بازیکنانم همانطور که تا این جای کار تلاش کردند، در ادامه هم بجنگند، اظهار کرد: اگر بتوانیم جزو هشت تیم برتر باشیم برای سال اول بهترین نتیجه را کسب کردیم هرچند که تا اینجا هم خوب کار بودیم. تیم‌های شیمیدر، مهرام، ذوب‌آهن و گرگان هزینه زیادی انجام دادند و حق آنها قرار گرفتن در جایگاه اول تا چهارم است.

کد خبر 551085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.