احداث ششمین مسیر دوچرخه‌سواری سوئد

سوئد، ششمین مسیر رسمی ملی دوچرخه‌سواری خود را به صورت حلقه‌ای دورتادور بزرگ‌ترین دریاچه‌اش بنا کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اداره حمل‌ونقل سوئد ساخت ششمین مسیر رسمی ملی دوچرخه‌سواری این کشور را به نام "ونرلدن" تأیید کرد. نام این مسیر از دریاچه "ونرن" واقع در غرب کشور گرفته شده است؛ زیرا شامل جاده‌ای به طول ۶۴۰ کیلومتر می‌شود و در اطراف ساحل دریاچه مذکور حلقه زده است. مسیر ونرلدن به دنبال افزایش علاقه‌مندی‌ها نسبت به دوچرخه‌سواری و نیز به‌منظور تضمین کیفیت و امنیت برای همه کسانی که برای کار، تفریح و ورزش، با دوچرخه به گردش در این منطقه می‌پردازند، ایجاد شده است و پس از نصب علائم راهنمایی و رانندگی، تابستان پیش رو رسماً افتتاح خواهد شد. این جاده می‌تواند هم برای ساکنان و هم برای بازدیدکنندگان منطقه دربردارنده مزایایی باشد.

سوئد ششمین مسیر دوچرخه‌سواری خود را ساخت

ونرلدن شامل چهار بخش و هر بخش بین ۱۴۰ تا ۱۸۰ کیلومتر است که همگی دارای مناظر و اماکن دیدنی است و می‌توان برای گردشی چند روزه از آن‌ها بهره برد. کاربران آن می‌توانند در کنار دور زدن کامل دریاچه ونرن، لذت وقت‌گذرانی در کافه‌های دنج، فروشگاه‌های سر مزرعه و رستوران‌هایی دارای تأییدیه "راهنمای سفید" را نیز تجربه کنند. راهنمای سفید، مقیاس صد درجه‌ای است که سطح و کیفیت غذا، نوشیدنی‌ها، خدمات و همچنین جو غذاخوری‌ها را ارزیابی می‌کند و یک امتیاز کلی به آن‌ها می‌دهد.

در اطراف دریاچه ونرن، دوچرخه‌سواران می‌توانند علاوه بر عبور از مسیرهای دوچرخه‌سواری مجزا و جاده‌های سنگ‌فرش‌شده کم‌تردد، وارد جاده‌های خاکی پر پیچ‌وخمی شوند که در میان مجمع‌الجزایر، مناظر جنگلی و زمین‌های زراعی حاصل‌خیز قرار گرفته‌اند و بخشی از آن‌ها در حال حاضر نیز به‌عنوان جاده‌های دوچرخه‌سواری شناخته می‌شوند.

سوئد ششمین مسیر دوچرخه‌سواری خود را ساخت

عملیات ساخت این جاده جدید توسط ونرساماربیتت (Vänersamarbetet) انجام گرفته است؛ انجمنی متشکل از از تمام ۱۳ شهرداری واقع در اطراف دریاچه ونرن، با همکاری نزدیک با هیئت گردشگری غرب سوئد.

کد خبر 551056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.