پروژه عمرانی قابل توجهی در شهر کارون نداشته‌ایم

عضو شورای اسلامی شهر کارون گفت: تاکنون پروژه عمرانی قابل ذکری به ویژه در زمینه آسفالت در شهر کارون نداشته‌ایم، تنها چند لکه‌گیری جزئی و اقدامات عمرانی واحد خدمات شهرداری انجام شده که این امر نیز به خوبی صورت نگرفته است.

محمد ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از مسئولان شهرداری درخواست کرده‌ایم که پروژه‌های خودشان را تعریف و برای اجرا ارسال کنند.

وی افزود: شهرداری کوت عبدالله ۲۰۷ تن قیر از دولت دریافت کرده و با این مقدار قیر قرار است دو خیابان بزرگ کانتکس و امام رضا (ع) آسفالت شود، لذا مناقصه این پروژه انجام و با طی مراحل قانونی خود شروع خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر کارون با بیان اینکه طرح‌ها و برنامه‌های لازم به شهرداری ارسال شده است اما اقدامی صورت نگرفته است، اضافه کرد: از جمله پروژه‌هایی که در کمیسیون عمران و شهرسازی طرح کردیم بحث اتصال خیابان معروف به فشار قوی به خیابان مهک و تکمیل و احداث پارک‌های ساحلی مشرف به کارون بود که می‌توانند کاربری‌های مختلفی داشته باشند، اما هنوز اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه علی‌رغم پایان یافتن مهلت قانونی ارسال بودجه به شورای اسلامی شهر، تاکنون شهرداری کوت‌عبدالله بودجه خود را ارسال نکرده است، ادامه داد: از طریق طرح شفافیت، شهروندان در جریان برخی امور قرار خواهند گرفت که این مهم فاصله میان مسئولان و شهروندان را کمتر می‌کند و در نتیجه آن اعتمادسازی و مشارکت مردمی در کارها بیشتر می‌شود.

ناصری گفت: در همین راستا به ریاست شورا پیشنهاد داده شد که جلسات به صورت علنی برگزار شود، اما تاکنون موافقت نشده است.

وی تصریح کرد: در ادامه طرح شفافیت شهرداری کوت‌عبدالله در سامانه ستاد فعالیت دارد و بیشتر معاملات شهرداری از طریق سامانه ستاد انجام می‌شود.

کد خبر 551049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.