کریمی: برای قهرمانی به تاجیکستان آمده‌ایم

بازیکن تیم‌ملی فوتسال بانوان کشورمان گفت: تیم‌ملی فوتسال بانوان ایران خیلی قدرتمند است؛ ما با هدف جوانگرایی و قهرمانی به این تورنمنت آمده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرشته کریمی پس از برتری ۱۰ گله تیم‌ملی فوتسال بانوان ایران در مقابل قرقیزستان، اظهار کرد: به این تورنمنت آمدیم تا آمادگی تیمی‌مان را حفظ کنیم، چند سالی بود که در هیچ اردویی شرکت نکرده بودیم؛ شکر خدا و خوشبختانه بازی به بازی در حال رسیدن به اهداف مدنظرمان هستیم و به هماهنگی بیشتری با یکدیگر رسیده‌ایم.

وی با اشاره به حریف امروز ایران افزود: اگر از نتیجه پایانی بازی و تعداد گل‌هایمان صرف‌نظر کنیم، تیم قرقیزستان واقعاً از لحاظ بدنی قدرتمند بود و تمامی ما را تحت فشار قرار داد.

بازیکن با تجربه تیم‌ملی فوتسال بانوان ایران در رابطه با کیفیت و توانایی بالای بازیکنان ایران تصریح کرد: تیم‌ملی ایران و بازیکنانش مهارت‌ها و تکنیک فردی خاصی در چنته خودشان دارند و گل‌هایی که به‌ثمر رساندیم نشان‌دهنده خلاقیت فردی بچه‌های ایران بود، تیم ما قابلیت‌های زیادی دارد.

وی با تاکید بر اینکه ایران با دو قهرمانی آسیا بسیار قدرتمندتر از سایر رقیبان است خاطرنشان کرد: در نهایت هدف ما قهرمانی است، مشخصاً تیم‌ملی فوتسال بانوان ایران برتر از سه تیم دیگر است؛ ایران دو دوره قهرمان جام ملت‌های آسیا شده و این رقابت‌ها جهت جوان‌گرایی و هماهنگی تیم ملی بود و در حال رسیدن به شرایط مطلوب‌مان هستیم.

کد خبر 551044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.