اهواز، شهری با فرصت‌های فراوان سرمایه‌گذاری

رییس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: در شهر اهواز فرصت‌های سرمایه‌گذاری زیاد است، در شهرداری و شورای شهر این فرصت‌ها سرشماری شده که با حضور سرمایه‌گذاران ژاپنی از این فرصت‌ها استفاده و زمینه تعامل و سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف شهرسازی و انرژی استقبال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش محمودی امروز _دوشنبه چهارم بهمن‌ماه_ در نشستی با سفیر ژاپن در ایران، اظهار کرد: معمولاً بین شهرهای مختلف دنیا، شهرهایی که باهم ارتباط و تعاملاتی دارند، خواهر خواندگی هایی ایجاد می‌شود، اهواز به عنوان یکی از ۸ کلانشهر ایران است و استقبال می‌کنیم اگر تمایلی باشد و توافقی صورت گیرد میان اهواز و یکی از شهرهای مهم ژاپن خواهر خواندگی ایجاد شود.

وی ضمن قدردانی از اقدامات بشر دوستانه کشور ژاپن در ایران افزود: اگر این خواهر خواندگی برقرار شود، می‌تواند زمینه ساز تعامل و ارتباطات بعدی باشد، اهواز یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که از این میزان حدود ۴۰۰ هزار نفر در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار زندگی می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: شهروندان ساکن در مناطق حاشیه از امکانات برخورداری کمتری دارند، در این مناطق مشکلات متعددی در حوزه‌های زیست محیطی، آب و فاضلاب داریم، استقبال می‌کنیم اگر این امکان فراهم شود که کشور ژاپن در رفع مشکلات این مناطق همکاری کند.

وی تصریح کرد: شهر اهواز فرصت‌های سرمایه‌گذاری زیادی دارد، در شهرداری و شورای شهر این فرصت‌ها سرشماری شده و از حضور سرمایه گذاران ژاپنی از این فرصت‌ها استفاده و زمینه تعامل و سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف شهرسازی و انرژی استقبال می‌کنیم.

کد خبر 551011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.