نبود زیرساخت‌های گسترش تلفن ثابت در روستای بارده

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با ابراز گلایه از نبود زیرساخت‌های گسترش تلفن ثابت در روستای بارده، گفت: به منظور کاهش مهاجرت روستاییان به شهرها، بهتر است امکانات به سمت روستاها سوق داده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود بهارلویی امروز _دوشنبه چهارم بهمن‌ماه_ در نشست بررسی مشکلات اینترنت و مخابرات روستاهای شهرستان‌های استان، اظهار کرد: به منظور کاهش مهاجرت روستاییان به شهرها بهتر است امکانات به سمت روستاها سوق داده شود؛ زیرا روستاییان با مهاجرت، شغل اصلی خود را که دامداری و کشاورزی هستند رها می‌کنند و به سمت شغل‌های کاذب در شهرها روی می‌آورند که این موضوع، منجربه معضلاتی شده است.

وی حل مشکل ضعیف بودن اینترنت در روستای بارده و لارک و نبود زیرساخت جهت گسترش تلفن ثابت در روستای بارده (خیابان شهدا) را مطرح کرد و افزود: گاهی نبود پورت خالی در مراکز مخابرات ممکن است این شائبه را در اذهان ایجاد کند که شاید شرکت مخابرات با عدم‌اختصاص پورت خالی تمایل دارد شهروندان، اینترنت را از شرکت مخابرات خریداری کنند یا اینکه واقعاً دلیل این مشکل، نبود زیرساخت‌های لازم مخابراتی است.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه موبایل یک سیستم ارتباطی سیار بسیار پرکاربردی است که امروزه به اصلی‌ترین وسیله برقراری ارتباط از راه دور تبدیل شده است، تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی در گردنه بارده شهرستان بن، مشکل آنتن‌دهی موبایل است. عدم آنتن‌دهی موبایل در شهرستان بن و گردنه بارده با توجه به اینکه دکل مخابراتی تجهیز و نصب شده اما راه اندازی نشده، جزو ضروریات است.

کد خبر 550944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.