راه‌اندازی بازارچه مشاغل خانگی در اردبیل

مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل گفت: ایجاد بازارچه مشاغل خانگی با عنوان طرح «سه‌شنبه بازار» در پارک بانوان اردبیل در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا، اباصلت ابراهیمی در دیدار با مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان اردبیل، حمایت از مشاغل خانگی را نیازمند ایجاد بستر و ساختارهای لازم توسط ارگان‌های ذی‌ربط دانست و اظهار کرد: این بازارچه با هدف حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها و فراهم کردن بسترهای لازم برای فروش محصولات اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه از تجربیات جهاد دانشگاهی در پیشبرد اهداف طرح «سه‌شنبه بازار» استفاده خواهیم کرد، افزود: بازارچه مشاغل خانگی بستر مناسب برای ارائه محصولات حاصل از فعالیت بانوان فعال در حوزه مشاغل خانگی به وجود می‌آورد که به فروش این محصولات کمک شایانی می‌کند.

در این دیدار مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اردبیل نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در این دبیرخانه، خاطرنشان کرد: بازاریابی و فروش دو مشکل عمده فعالان متقاضیان طرح مشاغل خانگی است که امیدواریم با راه‌اندازی بازارچه مذکور در اردبیل بتوانیم به رونق فروش محصولات مشاغل خانگی کمک کنیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 550914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.