حل مشکل بیمه تاکسی‌رانان پایتخت

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهر تهران از پیگیری‌های متعدد صورت پذیرفته از سوی مدیران این سازمان با هدف رفع معضل بیمه تامین اجتماعی تاکسی‌رانان خبر داد.

به گزارش ایمنا، مهدی اسماعیل‌بگی از پیگیری‌های متعدد صورت گرفته از سوی مدیران این سازمان با هدف رفع معضل بیمه تأمین اجتماعی تاکسی‌رانان خبر داد و اظهار کرد: تاکسی‌رانان از خدوم‌ترین اقشار جامعه هستند که کاری صعب و حساس را برعهده دارند.

وی از انجام نشستی با اقبال شاکری، نماینده مجلس شورای اسلامی با هدف کمک به حل این معضل خبر داد و افزود: در این نشست، موانع و مشکلات موجود بر سر راه برقراری بیمه تأمین اجتماعی تاکسی‌رانان و معضلات موجود بر سر راه بهره‌مندی آن‌ها از یارانه دولتی در پرداخت ۵۰ درصدی حق بیمه بررسی شد که قول همکاری مساعد «شاکری» را در پی داشت.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهر تهران خاطرنشان کرد: بر این اساس در انتها مقرر شد موارد مترتب بر این مقوله از سوی کمیسیون‌های مرتبط مجلس شورای اسلامی و نیز مسئولان ذی‌ربط دولتی تا رفع موانع موجود و افزایش سهمیه رانندگان درون‌شهری تاکسی و بهره‌مندی آن‌ها از یارانه دولتی در پرداخت حق بیمه ماهیانه، پیگیری شود.

منبع: مهر

کد خبر 550869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.