شرایط فعلی حق تیم با قدمت ذوب‌آهن نیست/ به اندازه سه فصل گل‌های از راه دور خورده‌ایم!

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: من و سایر اعضای تیم وقتی شرایط ذوب‌آهن را می‌بینیم بسیار ناراحت می‌شویم. حق این تیم با قدمت طولانی‌اش، این نیست.

آرمان قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص شکست خانگی ذوب‌آهن در مقابل صنعت‌نفت آبادان اظهار کرد: با توجه به شکستی که در مقابل پرسپولیس در جام‌حذفی متحمل شده بودیم، فشار زیادی به ما وارد شد و با توجه به شرایط سختی که در آن قرار داشتیم، به‌دنبال این بودیم که در یک بازی خانگی لیگ، نتیجه مناسبی را برای خودمان رقم بزنیم؛ بیشتر بازی نیز در دست تیم ما بود؛ اما تنها تفاوت ما با حریف، شوت استثنایی «طالب ریکانی» بود.

وی در رابطه با گل از راه دور ناگهانی ریکانی و ده‌نفره شدن ذوب‌آهن در این دیدار افزود: در طول هفته روی این موضوع کار کرده بودیم. می‌دانستیم طالب ریکانی، بازیکن شوت‌زنی است و بنا بر این بود که اجازه شوت‌زنی به او ندهیم؛ اما متأسفانه از همان‌جایی‌که فکرش را می‌کردیم ضربه خوردیم و سرانجامِ یک لحظه غفلت، چنین گلی می‌شود؛ پس از آن نیز ۱۰ نفره شدیم. شاید داور می‌توانست در دو خطای پشت سر هم طی یک صحنه، کارت زرد ندهد و مانند هفته‌های پیش که برای حریفان ما مهربانانه سوت می‌زد، با ما نیز کمی مهربان رفتار می‌کرد.

مدافع با تجربه تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: اخراج شبانی و ۱۰ نفره شدن تیم، موجب شد کل برنامه‌های ما در فاز هجومی به‌هم بخورد و هر چه حمله کردیم به‌جایی نرسید. متأسفانه شرایط زمین ما هم مقداری نامناسب است؛ درنتیجه نمی‌توانیم تاکتیک مدنظر خود را روی زمین پیاده کنیم.

قاسمی با تاکید بر بدشانس‌بودن ذوب‌آهن در نیم‌فصل نخست اظهار کرد: در دیدار با صنعت‌نفت نیز در خط حمله، چند موقعیت گل‌زنی داشتیم. با حمله‌ها و شوت‌های متعدد به‌جایی نمی‌رسیم و تیرک و دروازه‌بان حریف مانع گل‌زنی ما می‌شوند؛ اما شوت از راه دور بازیکن حریف به گل تبدیل می‌شود! در نیم‌فصل اول تمام اتفاقات فوتبالی به‌ضرر ما رقم خورد، در این بازی‌ها چند گل ۳۰ متری دریافت کردیم؛ آن‌هم درحالی‌که طی سال ممکن است یکی از این شوت‌ها به گل تبدیل شود.

وی در پاسخ به این پرسش که دلیل ناکامی و عملکرد نامطلوب مهاجمان ذوب‌آهن چیست، تصریح کرد: وقتی یک تیم نتیجه نامطلوبی می‌گیرد، از خط دروازه تا حمله ایرادهایی وجود دارد. بازیکنانی داریم که فصل گذشته، عملکرد خوبی داشته‌اند و شاید در تیم‌های دیگر هم موفق شوند؛ بعضی فصل‌ها این شرایط پیش می‌آید اما متأسفانه ذوب‌آهن دو سه فصلی است که با این شرایط دست و پنجه نرم می‌کند. بازیکنانی که به هر تیمی رفته‌اند کیفیت خوبی ارائه کردند؛ اما گویا این شانس ذوب‌آهن است که به این مشکل دچار می‌شود!

مدافع گاندوهای اصفهانی با اشاره به اینکه شرایط ذوب‌آهن بسیار تیم را آزار می‌دهد و با تاکید بر آماده‌سازی برای عملکرد بهتر در نیم‌فصل دوم گفت: پس از شکست، کل تیم از کادر فنی تا بازیکنان تحت فشارها قرار می‌گیرند. من و سایر بچه‌ها وقتی می‌بینیم یک تیم با این سابقه و قدمت چنین شرایطی دارد، بسیار ناراحت می‌شویم؛ زیرا ذوب‌آهن تیم کمی نیست؛ حالا با شرایط نامطلوبی به نیم‌فصل می‌رویم و امیدواریم در تعطیلات نیم‌فصل با تمریناتی که انجام می‌دهیم و اضافه‌شدن چند بازیکن به تیم، وضعیت مان بهتر شود و در نیم‌فصل دوم با ذوب‌آهن به فرم خوب ابتدای فصل برگردیم.

کد خبر 550853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.