البرز، قهرمان مسابقات تکواندوی کارگران کشور شد

رئیس هیئت ورزش کارگری کاشان، از قهرمانی تیم البرز در مسابقات تکواندوی کارگران کشور در بخش مردان به میزبانی کاشان خبر داد.

عبدالله رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مسابقات قهرمانی تکواندوی کارگران به میزبانی فولاد امیرکبیر در کاشان برگزار شد. این رقابت‌ها طی یک روز با شرکت ۱۷ تیم از ۱۶ استان، در سه بخش مبارزه (کیوروگیپومسه (انفرادی و تیمی) و تعادلی (یوپ‌چاگی) در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برگزار شد.

رضایی افزود: تیم‌های البرز با ۳۹ امتیاز، فولاد امیرکبیر کاشان (الف) با ۳۳ امتیاز، تهران با ۲۶ امتیاز و فولاد امیرکبیر کاشان ب با ۲۲ امتیاز به ترتیب مقام‌های اول تا چهارم تیمی را کسب کردند.

وی تاکید کرد: تیم‌های فولاد امیرکبیر کاشان الف و ب، کرمانشاه، تهران، گلستان، قزوین، کرمان، سمنان، یزد، البرز، لرستان، مازندران، قم، مرکزی، خوزستان، گیلان و کردستان در این مسابقه‌ها شرکت کردند که در بخش مبارزه ۵۲ نفر، پومسه انفرادی ۳۲ نفر و تیمی پنج استان و بخش تعادلی ۱۳ نفر حضور داشتند.

رئیس هیئت ورزش کارگری کاشان در خصوص نتایج مسابقات افزود: در وزن اول، محمد فرهمند از البرز، علی فتحیان از فولاد امیرکبیر کاشان الف، مصطفی معصومی از فولاد امیرکبیر کاشان ب و رضا رضایی از سمنان (مقام سوم مشترک) در وزن دوم، فرید کریمی از کرمانشاه، پدرام آشوری از البرز، حسین کیانی از فولاد امیرکبیر کاشان الف و یوسف مهری‌زاده از تهران (مشترک و در وزن سوم: هادی خالقیان از سمنان، فرزاد ترابی‌موسوی از کرمان، مهدی ابراهیمی از قم و امید معینی از تهران (مشترک) و همچنین در وزن چهارم، مهدی غفاری از تهران، آزاد میکائیلی از کردستان، محمد صادقی‌راد از کرمانشاه و محمدمهدی حلاجی‌زارع از فولاد امیرکبیر کاشان ب (مشترک) منتخب این مسابقات شدند.

وی با اشاره به بخش پومسه گفت: در پومسه تیمی، فولاد امیرکبیر کاشان الف، مازندران، فولاد امیرکبیر کاشان ب، در پومسه انفرادی، گروه سنی زیر ۳۰ سال، محمدجواد خیری از فولاد امیر کبیر کاشان الف، مجتبی بهارلویی از فولاد امیرکبیر کاشان ب، محمد فلاح از مازندران، گروه سنی ۳۱ تا ۴۰ سال، میثم جهنی پور از البرز، محمدحسین ربانی از قم، سیدعبدالله حسینی از فولاد امیرکبیر کاشان الف و گروه سنی بالای ۴۰ سال، پویان سلیمانی (کردستان)، سید مهدی سجادی (فولاد امیرکبیر کاشان) و نظر سلمانی (مازندران) انتخاب شدند.

رضایی تصریح کرد: در بخش تعادلی میثم جهانی‌پور از البرز، محمد فلاح علی‌تپه از مازندران، رضا شجاعی از تهران مدال آوردند و نیز در پایان رقابت‌ها در بخش مردان، محمد فرهمند از تیم البرز به عنوان فنی‌ترین ورزشکار معرفی شد و کاپ اخلاق به تیم استان مرکزی تعلق گرفت.

به گزارش ایمنا، فولاد امیرکبیر کاشان میزبان مسابقات قهرمانی تکواندوی کارگران کشور بود. این تیم به سرمربیگری عبدالله رضایی‌مفرد و مربیگری روح‌الله رضایی‌مفرد و سید ابوالفضل راستگوفر و سرپرستی حمیدرضا معین در این مسابقات به رقابت پرداخت.

کد خبر 550835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.