ساکت: میخواهیم ۲۵ آبان را به ویدیو چک مجهز کنیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: در راستای توسعه والیبال استان هم چند بازیکن جوان با انتخاب محمدی راد به مجموعه تیم اضافه شدند که کمک می‌کنند این تیم قدرتمندتر شود. تلاش داریم برای دور پایانی و پلی‌آف بازیکنان بتوانند باقدرت به کارشان ادامه‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد رضا ساکت امروز درباره بازی تیم والیبال سپاهان و راهیاب ملل مریوان، اظهار کرد: سازماندهی والیبال ما با توجه به کادر فنی بسیار خوبی که داریم و بازیکنان شایسته‌ای که ترکیبی از تجارب بین‌المللی و ملی و نیروی جوانی هستند، توقعات زیادی از آنها داریم.

وی ادامه داد: در راستای توسعه والیبال استان هم چند بازیکن جوان با انتخاب محمدی راد به مجموعه تیم اضافه شدند که کمک می‌کنند این تیم قدرتمندتر شود. تلاش داریم برای دور پایانی و پلی‌آف بازیکنان بتوانند باقدرت به کارشان ادامه‌دهند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه تجهیز سالن ۲۵ آبان به ویدئو چک از اتفاقات دیگری است که دنبال می‌شود، تصریح کرد: رده‌های نونهالان، جوانان، نوجوانان و امید سازمان گرفته و کادر استعدادیابی ما در سطح استان تلاش می‌کند که این افراد را با فیزیک مناسب و کیفیت مناسب جذب کند، در این راستا تلاش ما این است که بتوانیم قطار متوقف شده والیبال استان اصفهان را به حرکت مطلوب‌تری باز بداریم.

ساکت در خصوص هواداران، خاطرنشان کرد: طلسم حضور تماشاگران در سالن ۲۵ آبان در حال شکسته شدن است. ۱۰ روز است که به اداره بهداشت درمان استان اصفهان و هیئت پزشکی استان اصفهان نامه زدیم و روز گذشته در نامه‌ای به ما اعلام کردند می‌توانیم میزبانی داشته باشیم ولی نتوانستیم الزاماتی که لازم بود را فراهم کنیم. امیدوار هستیم بتوانیم در روزهای آینده این مسیر تماشاگران را برای والیبال بازی خانگی داشته باشیم.

وی افزود: باید برای مرحله‌ی برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم، احتمال دارد خبرنگارانی که یک فصل زحمت کشیدند را برای بازی‌های پلی آف به تهران ببریم.

کد خبر 550824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.