صادقیانی: بازیکنانم به پختگی رسیدند

سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان گفت: بازیکنانم مقابل سپاهان جنگنده بازی کردند، اگر تمرکز بیشتری داشتیم می‌توانستیم ست چهارم را پیروز شویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آرش صادقیانی پس از شکست مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوب و تاکتیکی بود، به غیر از ست اول که سپاهان خوب سرویس زد و نتوانستیم مقابل آنها مقاومت کنیم. در مجموع از بچه‌ها راضی هستیم و در ست چهارم هم پا به پای سپاهان آمدیم.

وی ادامه داد: بازیکنانم مقابل سپاهان جنگنده بازی کردند، اگر تمرکز بیشتری داشتیم می‌توانستیم ست چهارم را پیروز شویم. بازیکنان به پختگی لازم رسیدند، رو به روی ستاره‌های ایران خوب بودند که امیدوارم از بازی آینده امتیاز بگیریم.

سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان با بیان اینکه سپاهان تیم خوبی است، تصریح کرد: سپاهان تیم منظمی است که مهره‌های خوب دارد و این بازیکنان در مواقع حساس تأثیر گذار هستند و شانس اول قهرمانی محسوب می‌شوند.

صادقیانی اضافه کرد: ۹ بازیکن نوجوان و جوان داریم که کوچک‌ترین آنها حسین کلاته متولد ۸۳ است، از عملکرد این جوانان راضی هستم، از اعتماد باشگاه تشکر می‌کنم و این بازیکنان آینده درخشانی خواهند داشت که شاهد حضور آنها در بازی‌های ملی خواهیم بود.

کد خبر 550796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.