سه امتیاز این دیدار نتیجه غیرت یک تیم بود / تا زمانی که صنعت‌نفت من را بخواهد می مانم

کاپیتان با تجربه صنعت‌نفت آبادان گفت: استوری خداحافظی‌ام برای خروج بازیکنان از زیر بار فشار بود؛ صنعت‌نفت خانه من است و جایی نمی‌روم که تماشاگران آبادان را آزرده کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طالب ریکانی پس از پیروزی یک بر صفر صنعت‌نفت در مقابل ذوب‌آهن در حضور خبرنگاران اظهار کرد: بابت این پیروزی خیلی خوشحالیم، در مدت‌های اخیر فشار زیادی روی کل مجموعه وجود داشت، غیرت بچه‌ها بود که باعث شد امروز برنده دیدار سخت مقابل ذوب‌آهن شویم.

وی در رابطه با گل سه‌امتیازی دیدنی‌اش افزود: کسی که گل می‌زند روی تلاش کل تیم موفق به انجام آن شده است و امروز هم شکر خدا این موقعیت نصیب من شد و توانستیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

کاپیتان باتجربه صنعت‌نفت درخصوص مشکلات مالی این تیم تصریح کرد: ما فقط در زمین خوشحالیم، زمانی‌که بازی به اتمام می‌رسد اولین نفری که پس از بازی باید سر خم کند علیرضا منصوریان است؛ چرا که وقتی به رختکن می‌رویم همه بازیکنان از منصوریان درباره وضعیت مالی پرس‌وجو می‌کنند و پیگیری می‌کنیم. نفر دومی که شرمنده بچه‌های تیم می‌شود من هستم، آن‌ها هم خانواده دارند.


ریکانی در رابطه با مشکلات گسترده صنعت‌نفت ادامه داد: در طول شش‌ماه گذشته فقط ۱۰ درصد دریافتی داشته‌ایم؛ قرار بود روز گذشته و امروز بخشی از قرارداد را پرداخت کنند اما باز هم این اتفاق رخ نداد ولی بچه‌ها غیرت به‌خرج دادند و سه امتیاز دیگر کسب کردیم. قول داده‌اند مشکلات مالی حل شود، مدیران باشگاه در حال تلاش هستند و به‌نظر می‌رسد آخر این هفته دریافتی داشته باشیم. تازه قرار است دریافتی‌های قرارداد ما به ۳۰ درصد برسد، به همین مقدار قادر شده‌ایم ولی هنوز شرایط خوب نیست.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا درخصوص استوری خداحافظی او در فضای مجازی و ماندن در تیم گفت: نمی‌خواستم به تیم دیگری بروم، پیشنهاد هم ندارم اما می‌خواستم در خانه بمانم چرا که بازیکنان زیر فشار بودند و می‌خواستم با این کار فشار از روی بازیکنان برداشته شود، همیشه گفته‌ام صنعت‌نفت خانه من است و زندگی‌ام است.

هافبک صنعت‌نفت ادامه داد: از مدرسه فوتبال صنعت‌نفت شروع کرده‌ام و تا الان اینجا هستم، هرچه دارم برای این تیم می‌گذارم و اگر روزی هم بخواهم از صنعت‌نفت جدا شوم جایی نمی‌روم که تماشاگران آبادانی ناراحت شوند. تا زمانی که من را بخواهند در شهرم می‌مانم.

کد خبر 550790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.