تارتار:چاره‌ای جز ساختن با شرایط و صبوری نداریم/ از زیر بار مسئولیت شانه خالی نمی‌کنم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: در این شرایط فقط باید صبر کرد، اگر بودجه افزایش پیدا کند می‌توانیم هفته‌های آینده به‌جای شرمنده بودن، پیروزی را به هواداران تبریک بگوییم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار در کنفرانس خبری پس از دیدار ذوب‌آهن مقابل صنعت‌نفت اظهار کرد: بازی عجیبی بود! یک گل استثنایی از تیم حریف دریافت کردیم؛ قبل از به‌ثمر رسیدن گل به بازی مسلط بودیم و شرایط خوبی را دنبال می‌کردیم. مدافع ما نیز پس از گل نخست بی‌تجربگی کرد و با دریافت دو کارت زرد و تمام برنامه‌های ما به‌هم ریخت.

وی در خصوص این دیدار افزود: واقعاً این شرایط برایمان دشوار است، از هوادارانمان عذرخواهی می‌کنم، این اتفاقات طبیعت فوتبال است، مطمئنم وقت تبریک گفتن ما به هواداران فرا می‌رسد. با این نتایج و اتفاقات فوتبالی شانه خالی نخواهم کرد و با تمام وجود کارم را انجام می‌دهم، با تلاش مضاعف تیم را به روند خوب برمی‌گردانیم و به این مسئله ایمان دارم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: در بازی رفت ما برنده دیدار شدیم و این دیدار سهم صنعت‌نفت شد، براساس اتفاقات فوتبالی نتایج رقم می‌خورد، یک روز برنده‌اید و روز دیگر شکست می‌خورید. مهم این است که با اراده قوی بتوانیم برگردیم.

تارتار با اشاره به اهمیت تعطیلات نیم‌فصل تصریح کرد: این تعطیلات به ما کمک خواهد کرد تا بتوانیم تیم خودمان را ترمیم کنیم تا در نیم‌فصل دوم در شرایط بهتری قرار بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که "دلیل مشکلات گسترده ذوب‌آهن چیست" اظهار کرد: باید واقع‌بین باشیم، ذوب‌آهنی را تحویل گرفتیم که روز آخر در لیگ‌برتر ماندنی شد. افزایش بودجه نیز نداشته است. قبول دارم که امروز بد نتیجه گرفتیم، آن‌هم به این خاطر که اتفاقات فوتبالی روی آن تأثیرگذار بود. اما آیا چون مهدی تارتار آمده تیم باید در رده‌های بالایی جدول قرار بگیرد؟

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: در دو فصل گذشته نتایج ذوب‌آهن به‌گونه‌ای بوده که از این بدتر هم رقم خورده است، در نیم‌فصل نخست ما هفت بازیکن لیگ برتری می‌توانستیم جذب کنیم، حضور بازیکنان لیگ‌یکی هم تضمینی ندارد که در تیم جواب بدهند و این‌ها را باید در نظر بگیریم.

تارتار با اشاره به اینکه بودجه ذوب‌آهن کمتر از سایر تیم‌هاست، خاطرنشان کرد: به هواداران حق می‌دهم و باید از آنان عذرخواهی کنم، اما باید صبور باشند، اگر می‌خواهند ذوب‌آهن به روزهای گذشته که مدعی بود برگردد باید هزینه بیشتری انجام دهیم و سرمایه‌گذاری بیشتری برای تیم انجام شود. تا ما هم بتوانیم با تیم‌هایی مانند گل‌گهر، مس رفسنجان و.. رقابت کنیم.

وی ادامه داد: در نیم‌فصل دوم باید ترکیب تیم را ترمیم کنیم، اگر بودجه باشد می‌توانیم مانند زمان حضورمان در نفت مسجدسلیمان و پیکان موفق باشیم، نمی‌شود در همین سال نخست با بودجه محدود سهمیه کسب کنیم. هواداران می‌خواهند تیم‌شان برنده باشد. در نیم‌فصل دوم باید جبران کنیم تا به‌جای شرمنده‌بودن مقابل هواداران خوشحال‌شان کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره عملکرد تیمش در نیم‌فصل نخست و بازیکنان جذب شده، گفت: براساس رزومه بازیکنان آن‌ها را جذب کردیم، اما ناکامی یک بازیکن در تیمی مختص تیم ما و شرایط ما نیست، حتی بازیکنی در سایر تیم‌ها وجود داشته که بیشتر از ۲۰ میلیارد برایش هزینه شده اما ناموفق بوده است.

تارتار افزود: عملکرد نه چندان موفق بازیکنان دلیل بر این نیست که ما خرید بدی داشته‌ایم، بازیکن را از خانه‌اش به‌خدمت نگرفته‌ایم و با توجه به عملکردش در فصل گذشته به ذوب‌آهن آوردیم، در هر صورت باید مشکلاتمان را حل کنیم تا نیم‌فصل دوم بهتری داشته باشیم. من از خودم توقع بیشتری داشتم و انتظارم این بود تیمم در نیمه‌بالایی جدول قرار بگیرد، همه‌جوره شرمنده هواداران هستم اما صبر کنند، چاره‌ای جز تحمل و صبر کردن وجود ندارد تا با تغییرات بهتر شویم.

کد خبر 550782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.