تحلیل تکنیکال چین‌لینک+ نمودار و قیمت LINK

رمزارز چین‌لینک رتبه ۲۲ را در بازار به خود اختصاص داده است. میزان سکه‌های در گردش معادل ۴۶۷ میلیون و کل عرضه‌ها برابر با یک میلیارد خواهد بود. حجم بازار چین‌لینک برابر با ۷.۵ میلیارد دلار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس الگوی سر و شانه درصورتی‌که محدوده حمایتی چین‌لینک ۱۴ دلار از دست برود، پیش‌بینی می‌شود تا قیمت چهار الی پنج دلار افت کند. رمزارز چین‌لینک رتبه ۲۲ را در بازار به خود اختصاص داده است، میزان سکه‌های در گردش معادل ۴۶۷ میلیون و کل عرضه‌ها برابر با یک میلیارد خواهد بود و حجم بازار چین‌لینک برابر با ۷.۵ میلیارد دلار است.

درباره چین لینک

تحلیل تکنیکال چین لینک+ نمودار و قیمت LINK

تحلیل تکنیکال چین لینک

تحلیل تکنیکال چین لینک+ نمودار و قیمت LINK

در رمزارز چین لینک، شاهد یک الگوی سرو شانه هستیم که از دسته الگوهای بازگشتی است. پیش‌بینی می‌شود در صورتی که سطح ۱۴ دلار از دست برود، ریزش این رمزارز همچنان تداوم داشته باشد، البته در همین سطح حمایتی در ۲۴ ساعت اخیر شکل گرفته و قیمت این رمزارز تا محدوده ۱۶ دلار رشد کرد است. این رمزارز پابه‌پای بازار طی چند روز اخیر ریزش کرده است و در صورتی که روند بازار تغییر کند، به احتمال زیاد روند آن نیز تغییر خواهد یافت و تا محدوده ۲۲ دلار رشد خواهد کرد.

اخبار چین لینک

چین‌لینک با عبور از پالیگان به پرمعامله‌ترین توکن در میان نهنگ‌های اتریوم تبدیل شد.

براساس داده‌های تحلیلی ارائه‌شده توسط ویل‌استاتس (WhaleStats)، توکن چین‌لینک، توانسته از پالیگان پیشی بگیرد و به پرمعامله‌ترین ارز دیجیتال در میان نهنگ‌های بزرگ اتر تبدیل شود. در همین حال، ۱,۰۰۰ آدرس بزرگ شبکه اتریوم همچنان به خرید این دو توکن ادامه می‌دهند و هر دوی آن‌ها همچنان در لیست ۱۰ توکن برتر در میان دارایی‌های نهنگ‌ها باقی مانده‌اند. نهنگ‌های برتر اتر با رتبه‌های ۴، ۱۴۰ و ۱۴۱ طی ۲۴ ساعت ۳۸۶,۴۶۴ توکن LINK خریداری کرده‌اند که ارزشی معادل ۷,۳۲۷,۴۱۴ دلار دارد. همچنین نهنگ رتبه ۱۵۸ اتر نیز ۲,۱۱۰,۰۰۰ واحد پالیگان، معادل ۳,۵۲۳,۷۰۰ خریداری کرده است.

کد خبر 550721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.