تداوم کاهش کیفیت هوا/ روند افزایشی دمای هوا

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش دو تا سه درجه‌ای دمای هوا طی۲۴ ساعت آینده خبر داد و گفت: پدیده غبار صبحگاهی و کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس به‌ویژه در ساعات اولیه روز در کلان‌شهر اصفهان و مناطق صنعتی استان پیش‌بینی می‌شود.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی پایدار تا اواخر هفته روی استان است. بر این اساس طی این مدت، اکثر مناطق استان آسمان صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به وقوع پدیده غبار صبحگاهی و کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس به ویژه در ساعات اولیه روز در کلان‌شهر اصفهان و مناطق صنعتی استان، افزود: دما در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان بین دو تا سه درجه افزایش پیدا می‌کند. حداکثر دمای امروز نیز به ۱۰ درجه سانتی‌گراد و کمینه صبح فردا به منفی شش درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، گرم‌ترین نقطه استان را خور و بیابانک با ۱۴ درجه سانتی‌گراد معرفی کرد و گفت: خنک‌ترین نقطه نیز بوئین و میاندشت با منفی ۱۷ درجه خواهد بود.

وی از ادامه پایداری جو تا روز چهارشنبه خبر داد و گفت: در این مدت، بارشی نخواهیم داشت و روند افزایش دما نیز تدریجی است و تا روز سه‌شنبه به شکل افزایش یک تا دو درجه ادامه دارد تا در آخر هفته به دمای پیش از فعالیت سامانه جوی برسیم.

کد خبر 550647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.