انتقال چت از اندروید به آیفون امکان‌پذیر خواهد شد

با توجه به قابلیت جدید واتساپ، کاربران می‌توانند چت‌های خود در اندروید را به آیفون انتقال دهند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، برنامه پیام‌رسان واتس‌اپ در حال توسعه قابلیت جدیدی است که به کاربران این امکان را می‌دهد که هنگام استفاده از iOS به جای اندروید، تاریخچه چت‌های خود را به آیفون منتقل کنند، این قابلیت در نسخه بتا واتس‌اپ iOS رؤیت شده است. تصاویری از قابلیت ذکر شده فاش شده است که باعث می‌شود با نحوه عملکرد آن آشنا شویم. با توجه به تصاویر منتشر شده، کاربران باید به منظور انتقال تاریخچه چت‌ها از اندروید به آیفون مجوز این کار را به واتس‌اپ بدهد.

به نظر می‌رسد در صورتی که این مرحله را رد کنید، بعداً نمی‌توانید چت‌های خود را به آیفون وارد کنید. این بدان معنا است که اگر از مراحل اولیه راه‌اندازی واتس‌اپ در iOS عبور کنید، بعداً نمی‌توان چت‌ها را انتقال داد. قابلیت جدید پیام‌رسان واتس‌اپ برای انتقال چت از اندروید به آیفون در حال حاضر مراحل توسعه را سپری می‌کند، بنابراین ممکن است نسخه نهایی با آنچه در بتای واتس‌اپ می‌بینیم متفاوت باشد. هنوز مشخص نیست که این قابلیت چه زمانی به صورت عمومی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

مدیرعامل واتس‌اپ سال گذشته میلادی اعلام کرده است که انتقال چت از اندروید به آیفون و برعکس در دست توسعه قرار دارد. در حال حاضر کاربران واتس‌اپ می‌توانند چت‌های خود را از آیفون به گوشی‌های سامسونگ و گوشی‌های سری پیکسل منتقل کنند. به زودی نیز انتقال چت‌های واتس‌اپ از آیفون به گوشی‌های مجهز به سیستم عامل اندروید ۱۲ امکان‌پذیر خواهد شد.

کد خبر 550586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.