تقاطع شهید کجباف نیازمند قرارداد جدید است

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: موضوع مهم در مورد تقاطع شهید بندر تکمیل شدن سقف ۲۵ درصد قرارداد ال۴۰۰ و ال‌۵۰۰ این پروژه است؛ لذا باید قرارداد جدیدی در این خصوص منعقد شود.

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به منظور پیگیری قراردادهای شهرداری، هفته پیش جلسه‌ای با «سردار هوش‌السادات» فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء برگزار کردیم و با پیگیری انجام شده از طریق هلدینگ راه شهرسازی قرارگاه، سرعت‌بخشی به اجرای پروژه‌ها مورد تاکید قرار گرفت.

وی افزود: همچنین مقرر شد بر اساس یک جدول زمان‌بندی پیمانکار متعهد شود که چه میزان پروژه را پیش برده و شهرداری نیز با پرداخت مطالبات قرارگاه به تعهدات خود عمل کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با بیان اینکه یکی از مشکلات اصلی پروژه تقاطع شهید چمران نبود میل‌گرد است که بر اساس قرارداد تأمین آن بر عهده شهرداری است، تصریح کرد: برای تأمین میل‌گرد از طریق گروه ملی پیگیر هستیم، البته با توجه به مطالباتی که شهرداری از گروه ملی دارد، در صورت توافق به جای مطالبات شهرداری، میل‌گرد پروژه تقاطع شهید چمران تأمین شود.

وی در خصوص تقاطع شهید کجباف (چهار شیر)، گفت: این پروژه تعطیل نیست و اتمام آن نیازمند تزریق بودجه است؛ موضوع دیگری که در خصوص این پروژه اهمیت دارد تکمیل شدن سقف ۲۵ درصد قرارداد ال ۴۰۰ و ال ۵۰۰ این پروژه است و باید قرارداد جدیدی در این خصوص منعقد شود.

محمدی اضافه کرد: پیش از این طرح ضربتی آسفالت معابر در سطح شهر اهواز و مناطق هشت‌گانه شهرداری آغاز و مقرر شده برای ساماندهی بهتر و جلوگیری از بی‌نظمی به طور متمرکز در یکی از مناطق شهرداری آغاز و منطقه به منطقه پیش برویم.

وی با بیان اینکه نخستین منطقه‌ای که آسفالت معابر آن آغاز شده، شهرداری منطقه یک بوده است، افزود: پروژه آسفالت معابر متوقف نشده است، بلکه به علت بارندگی‌ها امکان انجام عملیات آسفالت وجود نداشته و با گذر از بارندگی‌ها بار دیگر این عملیات فعال می‌شود.

کد خبر 550555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.