پیش‌بینی بورس فردا ۳ بهمن‌ماه + اخبار لحظه‌ای

پیش‌بینی می‌شود شاخص کل فردا بین پنج تا ۱۰ هزار واحد رشد کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از دیدگاه بنیادی، بهره بین‌بانکی کمی کاهش یافته و به ۲۰.۴۸ درصد رسیده است، دلار در محدوده ۲۸ هزار تومان است و گزارش‌های ۹ ماهه اکثر شرکت‌ها در سامانه کدال بارگذاری شده که اغلب آنان بهبود و رشد سودآوری را نسبت به ۹ ماهه سال ۱۳۹۹ تجربه کرده، ارزندگی بازار بهبود یافته است و ارزش معاملات بازار بورس امروز به سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت که نسبت به میانگین هفته گذشته وضعیت بهتری است.

از دیدگاه تکنیکال شاخص کل بورس، مجدد در پشت سنگر یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی قرار دارد و عبور از این سطح برای بازار مجدد دشوار خواهد بود؛ پیش‌بینی می‌شود روزها آینده رشدهایی که برای بازار اتفاق می‌افتد، توانایی عبور از این سطح را نداشته باشد و مانند روز جاری رشدهای زیر پنج هزار واحد باشد.

از دیدگاه روانی، سطح اعتماد در بازار به شدت مخدوش شده است و فعالان بازار سرمایه حاضر به ورود پول جدید به بازار نیستند؛ مردم عادی نیز که در بازار سرمایه، سرمایه‌گذاری کرده بودند به خاطر زیان سنگین خود از این بازار فراری هستند. بنابراین پیش‌بینی می‌شود تا دولت اقدام مؤثری انجام ندهد، تأثیری مهمی را شاهد نباشیم.

پیش‌بینی می‌شود شاخص کل فردا بین پنج تا ۱۰ هزار واحد رشد کند.

کد خبر 550490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.