استفاده رایگان از اماکن ورزشی آبی شهرداری تهران برای بانوان در روز مادر

سرپرست معاونت اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران با اعلام اینکه سوم بهمن‌ماه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) ۵۵ مجموعه ورزشی آبی سازمان ورزش برای بانوان رایگان است، از برنامه‌ریزی سازمان ورزش برای راه‌اندازی مجدد مجموعه‌های ورزشی تعطیل شده خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، رضا عاشوری درباره نحوه فعالیت مجموعه‌های ورزشی سازمان ورزش به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر، اظهار کرد: روز یک‌شنبه سوم بهمن‌ماه ۱۴۰۰ استفاده از ۵۵ مجموعه ورزشی آبی (استخرها) که زیرنظر این سازمان فعالیت دارد، برای بانوان رایگان است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به شیوع ویروس امیکرون، دستورا لعمل جدید از سوی ستاد ملی کرونا درخصوص محدودیت و تعطیلی مجموعه‌های ورزشی ابلاغ شده است یا خیر، گفت: درحال‌حاضر در این خصوص دستورالعمل جدیدی به سازمان ورزش ابلاغ نشده و این مجموعه‌های ورزشی با ۵۰ الی ۶۰ درصد ظرفیت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی قبل فعالیت می‌کنند.

سرپرست معاونت اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران، درخصوص اقدامات صورت گرفته برای معرفی مجدد مجموعه‌های ورزشی شهرداری، اظهار کرد: هنوز اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است؛ زیرا نصب بیلبورد، ساخت تیزر و… برای معرفی دوباره مجموعه‌های ورزشی نیازمند بررسی بیشتر و یک برنامه‌ریزی دقیق مالی است.

براساس اعلام سایت شهر، او از برنامه‌ریزی سازمان ورزش برای راه‌اندازی مجدد مجموعه‌های ورزشی تعطیل شده خبر داد و افزود: در حال تلاش هستیم تا با انجام یک‌سری اقدامات، این مجموعه‌ها را از وضعیت تعطیلی خارج کنیم و زمینه رونق دوباره آن‌ها را فراهم سازیم.

کد خبر 550446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.