نیروهای خدماتی شهرداری همچنان آماده‌باش هستند

شهردار گرگان گفت: نیروهای خدماتی شهرداری گرگان در آزمون سرمای اول بهمن‌ماه سربلند شدند. با توجه به هشدار سازمان هواشناسی نسبت به آغاز بارش‌ها، تمام عوامل و نیروهای شهرداری گرگان از آمادگی کامل برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا سبطی در حاشیه بازدید از اقدامات نیروهای خدماتی شهرداری گرگان، اظهار کرد: پس از صدور هشدار سطح نارنجی در شهر گرگان، تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی بهتر انجام و نیروهای عملیاتی، امدادی و خدمات شهری کار خود را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه اعزام ماشین‌آلات و تجهیزات برف‌روب، گریدر و کامیون به محور ناهارخوران و زیارت انجام شده است، افزود: تعدادی لودر برای بارگیری ماسه، نمک و استقرار در منطقه ناهارخوران و زیارت مجهز شدند.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی از ساعت سه بامداد نخستین روز بهمن‌ماه آغاز شد و خداوند را شاکریم که با انجام اقدامات به موقع مسیر تردد در محور گردشگری زیارت بازگشایی شد.

وی ادامه داد: بازدید فنی از وسایل حمل‌ونقل و جایگاه‌های سوخت هر دو ساعت یک‌بار انجام می‌شد و حدود ۷۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس مجهز به زنجیر چرخ آماده خدمت‌رسانی به شهروندان تا پایان روز بودند.

سبطی تصریح کرد: تیم‌های عملیاتی شهرداری به محل بیش از ۲۰ مورد حادثه، اعزام شدند که ۱۶ مورد مربوط به آب‌گرفتگی منازل و معابر و شش مورد مربوط به گرفتار شدن خودرو در خیابان به علت بارندگی و لغزندگی جاده بود.

کد خبر 550443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.