برف‌تکانی و کیسه‌پیچی درختان شهر گرگان

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان گفت: پس از بارش سنگین برف روند پاکسازی معابر، پارک‌ها و فضای سبز شهری از برف، همچنین رسیدگی به خسارات وارد شده به فضای سبز شهر در دستور کار سازمان قرار گرفت.

مهستی قدس‌ولی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با همکاری ۴۰ نفر از پرسنل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری به منظور جلوگیری از یخ‌زدگی درختان و فضای سبز شهر، برف‌تکانی بیش از ۴۰۰ اصله درخت در محور ناهارخوران انجام شد.

وی افزود: ۷۰ نفر از پرسنل سازمان نیز اقدام به پاکسازی پارک‌ها، معابر پارک‌ها و فضای سبز سطح شهر گرگان کردند تا شاهد از بین رفتن فضای سبز بر اثر سرما و یخ‌زدگی نباشیم.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان با بیان اینکه حجم بارش برف در محور ناهارخوران و پارک النگدره بالا بوده است، تاکید کرد: تیم آماده‌باش سازمان پس از بارش برف در محل حضور پیدا کرد و به رفع خسارات وارد شده پرداخت و به همین منظور پخش کردن ۵۰۰ کیلو ماسه در معابر پارک‌ها، کیسه پیچ کردن ۵۰ اصله درخت، کیسه پیچ کردن بیش از ۲۵ عدد کنتور آب و هرس ۱۶ اصله درخت درگیر با سیم‌های برق انجام شد.

وی ادامه داد: گشت‌زنی بیش از ۱۰ خودروی سبک و سه خودروی نیسان جهت جمع‌آوری شاخه‌ها و کاشت مجدد یک اصله درخت برگ نو ریشه‌کن شده در بلوار شهید مفتح از دیگر خدمات سازمان طی دو روز گذشته بوده است.

کد خبر 550349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.