هوای اصفهان در مدار سالم ماند/۳ ایستگاه در وضعیت نارنجی

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _شنبه دوم بهمن‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۸۷ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _شنبه دوم بهمن‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۸۷ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

ایستگاه استانداری اصفهان با شاخص ۱۰۲، خرازی با شاخص ۱۰۱، و کاوه با شاخص ۱۱۳ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوای کلان‌شهر اصفهان اکنون در ایستگاه احمدآباد با قرار گرفتن بر روی شاخص ۶۹، انقلاب با شاخص ۶۳، پروین با شاخص ۸۳، رهنان با شاخص ۶۸، مبارکه با شاخص ۵۳ و میرزاطاهر با شاخص ۹۶ در وضعیت سالم (زرد) است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست همچنین در حال حاضر تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، شاهین‌شهر و سجزی است که شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر با قرار گرفتن بر روی عدد ۶۳ و ایستگاه سجزی با شاخص ۸۲ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 550340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.