پیش‌بینی بورس فردا ۲ بهمن‌ماه + اخبار لحظه‌ای

پیش بینی می‌شود فردا شاهد یک بازار با روند مثبت اما کم جان باشیم که با احتمال زیاد پشت شاخص یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد متوقف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز پنجشنبه خبر واریز ۱۰ هزار میلیارد تومان دیگر به صندوق تثبیت بازار منتشر شد و مقرر شد که مابقی طلب صندوق تثبیت از صندوق توسعه به صورت تدریجی واریز شود، این میزان واریزی هم بسیار دیر انجام شده است و هم ناچیز است، یعنی با ۱۰ هزار میلیارد تومان صندوق تثبیت قدرت مانور چندانی در بازار نخواهد داشت.

دلار بازار آزاد در روزهای پنجشنبه و جمعه مجدد به بالای ۲۸ هزار تومان رسیده است و این موضوع می‌تواند منجر به افزایش نرخ سامانه نیما و در نهایت تأثیر مثبت بر بازار سرمایه شود.

گزارشات ۹ ماهه شرکت‌ها منتشره شده و تاکنون شرکت‌های پالایشی گزارشات بسیار خوبی داده‌اند که فردا شنبه دوم بهمن ماه به گزارشات این شرکت‌ها خواهیم پرداخت.

از لحاظ تکنیکالی شاخص کل مجدد سطح مقاومتی یک میلیون ۳۰۰ هزار واحد را پیش روی خود دارد که اگر وزن اخبار مثبت بتواند بیشتر شود احتمالاً می‌تواند از آن عبور کند.

پیش بینی می‌شود فردا شاهد یک بازار با روند مثبت اما کم جان باشیم که با احتمال زیاد پشت شاخص یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد متوقف خواهد شد.

کد خبر 550299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.