نتایج هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال + جدول

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال با پیروزی تیم های گیتی پسند، مس سونگون، سن ایچ ساوه، کراپ، زندی بتن، حفاری اهواز و مقاومت به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز جمعه _ یکم بهمن ماه_ هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال با هفت دیدار برگزار شد.

تیم فوتسال سن ایچ ساوه به مصاف چیپس کامل مشهد رفت که با پنج گل علی مروتی، فرشید نادری، حسن نژاد، پژمان بهادیوند و حمید رشیدی این تیم را شکست داد. سن ایچ با ۴۱ امتیاز در رده چهارم و چیپس کامل مشهد ۱۹ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفتند.

تیم فوتسال فردوس قم میزبان گیتی پسند بود که با نتیجه هفت بر یک از میهمان خود شکست خورد. تک گل قم را مهران رضاپور و گل‌های گیتی پسند را میثم خیام، سعید احمدعباسی (۲)، اصغر حسن زاده (۳) و طاها مرتضوی به ثمر رساندند. فردوس قم با ۲۰ امتیاز در رده دهم چ گیتی پسند با ۴۶ امتیاز صدرنشین باقی ماند.

تیم فوتسال راگاشهر ری رو در روی کراپ الوند قرار گرفت که بازی را با نتیجه سه بر یک به کراپ واگذار کرد. راگا با ۱۵ امتیاز در رده دوازدهم و کراپ با ۴۳ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت. گل را گارا مرتضی فرزانیان و گل کراپ را علی عابدین، مسلم رستمی و محمد شجری به ثمر رساندند.

تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت مقابل سپاهان صف آرایی کرد که با چهار گل مراد ناظری، رحمان سارانی (۲) و سامان قزوینی پور این تیم را شکست داد و با ۲۳ امتیاز در رده هفتم قرار گرفت، سپاهان هم با ۲۳ امتیاز در جایگاه هشتم جای گرفت.

تیم فوتسال حفاری اهواز به مصاف فولادزرند رفت که با نتیجه چهار بر سه به پیروزی رسید و با ۱۱ امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت، فولادزرند هم با ۲۲ امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفت. گل‌های حفاری را سعید ممبینی، مجتبی مریدی زاده و هاشم شیرعلی به ثمر رساندند و گل‌های فولاد را احمد ابراهیمی و کامبیز گمرکی وارد دروازه حریف کردند.

تیم فوتسال شهروند ساری مقابل مقاومت البرز به میدان رفت که با نتیجه شش بر سه بازی را واگذار کرد. گل‌های شهروند را بلال اسماعیلی، مهدی نوروزی (گل به خودی)، احمد دستیاران و گل‌های مقاومت را ابوالفضل افضلی، مرتضی عزتی (۳)، عرفان حسین زاده و علیرضا ابوالقاسمی فرد به ثمر رساندند. شهروند با ۱۰ امتیاز در قعر جدول باقی ماند و مقاومت با ۴۰ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفت.

تیم فوتسال مس سونگون مقابل فرش آرا قرار گرفت که با نتیجه چهار بر دو پیروز میدان شد و با ۴۲ امتیاز در رده سوم قرار گرفت، فرش آرا هم ۲۴ امتیاز در جایگاه ششم جای گرفت.

جدول این رقابت‌ها را در پایان هفته نوزدهم مشاهده می‌کنید:

نتایج هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال + جدول

کد خبر 550286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.