غیرت بازیکن ایرانی بیشتر از دیگر کشورهاست/تمامی رقیبان با تمام توان به تاجیکستان آمده اند

بازیکن تیم‌ملی فوتسال بانوان ایران گفت: مدت زیادی دور از شرایط مسابقه بودیم اما با چیزی به اسم غیرت که از سایر کشورها بیشتر داریم به همان تیم قهرمان آسیا تبدیل می‌شویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرشته کریمی پس از پیروزی تیم‌ملی فوتسال بانوان ایران در تورنمنت کافا برابر ازبکستان اظهار کرد: دیدار خیلی‌خوبی مقابل ازبکستان داشتیم، پس از این همه سال به‌دلیل نداشتن اردوهای آماده‌سازی زیاد، بازیکنان هنوز کامل با هم به هماهنگی لازم نرسیده‌اند.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه ارتباط تیمی خوبی وجود داشت، هم باتجربه‌ترها سعی کردند به جوانان کمک کنند و هم جوانان در گل‌ها و نتیجه بازی تأثیرگذار بودند.

بازیکن با تجربه تیم‌ملی فوتسال بانوان ایران با اشاره به اینکه غیرت ایرانی زبانزد است تصریح کرد: به زمان زیادی نیاز داریم تا دوباره به همان تیمی برگردیم که قهرمان آسیا شده بود، اما مطمئنم خیلی‌زود شرایط اصلی‌مان را به‌دست می‌آوریم، ایرانی‌ها همیشه چیزی به اسم غیرت را بیشتر از سایر کشورها دارند. وقت و انرژی‌مان را کاملاً برای ایران می‌گذاریم و این بسیار مؤثر است.

کریمی با تاکید بر اینکه رقبا با تمام توان به این تورنمنت آمده‌اند اظهار کرد: امروز هم همگی با جان و دل برای کشورمان بازی کردیم، حالا هم امیدواریم این راهی که برای این مسابقات آغاز کرده‌ایم را ادامه دهیم، چون این رقابت‌ها سخت است. شاید سال‌های گذشته تیم‌ها با جوانانشان در این مسابقات شرکت می‌کردند اما با تجربه‌ها هم آماده‌اند.

لژیونر تیم‌ملی فوتسال بانوان ایران ادامه داد: ازبکستان از لحاظ فیزیکی تیم خوبی است، امروز هم خیلی ما را تحت فشار گذاشت و سایر تیم‌ها هم با تمام توان به این رقابت‌ها آمده‌اند.

کریمی در پایان ضمن اظهار امیدواری برای قهرمانی ایران در این تورنمنت خاطرنشان کرد: امیدوارم در سایر دیدارها بتوانیم نتایج مدنظرمان را کسب کنیم و با رقم خوردن این اتفاق مهم با جام قهرمانی به ایران برگردیم.

کد خبر 550269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.