قشر کارگر ساوه در طرح نهضت ملی مسکن حمایت شوند

امام جمعه ساوه گفت: امکان ثبت‌نام نهضت ملی مسکن در ساوه با تلاش و پیگیری مسئولان فراهم شد اما با توجه به ماهیت خاص این شهرستان از دولت و مسئولان مربوط انتظار می‌رود که حمایت جدی از کارگران داشته باشند.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام «جعفر رحیمی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، اظهار کرد: حمایت مسئولان از اقشار ضعیف جامعه در زمینه حل معضل مسکن باید در اولویت قرار گیرد تا اقساط و مبلغ آورده افراد کمتر باشد و تمام طبقات جامعه بتوانند صاحب مسکن شوند.

وی افزود: شهرستان ساوه با توجه به فعالیت نواحی صنعتی، کارگرنشین است که این افراد نیاز به حمایت جدی دولت دارند و امروز مهمترین مسئله برای این افراد، تأمین مسکن است.

امام جمعه ساوه با اشاره به فرارسیدن روز مادر، تصریح کرد: دختران امروز، مادران فردا هستند که باید در مسیر تربیت اسلامی و تبیین آرمان‌های انقلاب و شهدا گام بردارند و تمام افراد باید قدردان پدران و مادران باشند زیرا که کلید بهشت حفظ حرمت پدر و مادر است.

حجت الاسلام رحیمی اظهار کرد: برخی با هدف فتنه انگیزی در عراق در تلاش‌اند تا به اهداف شوم خود دست یابند و ایجاد تفرقه بین گروه‌های سیاسی در عراق، بی ثباتی، نفوذ اقتصادی و تضعیف گروه‌های مقاومت از جمله راهبردهای شوم آن‌هاست.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان هدفی جز تفرقه افکنی و تعمیق بحران سیاسی عراق ندارند و پشت پرده حمله به اماکن مهم و استراتژیک عراق راه‌اندازی جنگ داخلی است اما گروه‌های مقاومت باید با هوشیاری و درایت راه را بر بهانه جویی‌های آمریکا بسته و برای تشکیل دولت فراگیر ملی تلاش کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 550264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.