زیربنای توسعه در چادگان جاده‌سازی است

امام‌جمعه چادگان زیربنای توسعه در شهرستان را جاده‌سازی دانست و گفت: تا زمانی که پروژه جاده مواصلاتی شهرستان به اتمام نرسد شاهد توسعه صنعت، دامداری و کشاورزی نخواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سیدمحمود بنی‌جمالی در خطبه‌های نماز جمعه شهر چادگان با تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن، اظهار کرد: در نظام سرمایه‌داری نگاه به زن مادی و به عنوان ابزاری برای تبلیغ کالا است همانگونه که قبل از اسلام در عرب زن اسبابی برای مرد و نگاه زننده‌ای به زن داشتند.

وی افزود: در نگاه اسلام زن مظهر تمدن بشری به شمار می‌آید، زن محور خانواده است و جامعه از خانواده تشکیل می‌شود این نگاه اسلام به زنان منزلت و جایگاه به آنان می‌بخشد.

امام‌جمعه چادگان با بیان اینکه فرماندار جدید به حاشیه‌ها توجه نکند چون در شهرهای کوچک حاشیه وجود دارد، افزود: توجه نکردن به حاشیه بهترین مقابله با حاشیه سازانی است که می‌خواهند نفس دولت و فرماندار را بگیرند.

بنی‌جمالی با بیان اینکه از معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان، خواستار همکاری با فرماندار چادگان در راستای رفع مشکلات قابل حل در استان شدم، گفت: با پیگیری برخی از پروژه‌ها مانند استخر شنا و ورزشگاه اورگان و جاده مواصلاتی به اتمام می‌رسد.

وی افزود: زیربنای توسعه در شهرستان جاده‌سازی است، تا زمانی که پروژه جاده مواصلاتی شهرستان به اتمام نرسد شاهد توسعه صنعت، دامداری و کشاورزی نخواهیم بود.

امام‌جمعه چادگان با تأکید بر تشکیل هیئت اندیشه ورز در فرمانداری و استفاده از ظرفیت نخبه‌ها در پیشرفت کارها، گفت: از ظرفیت نماینده شهرستان در وزارتخانه استفاده شود.

بنی‌جمالی گفت: علم مطالبه‌گری در شهرستان برچیده شده است، جوانان دارای انگیزه و روحیه مطالبه‌گری باید حمایت شوند تا مسئولان شهرستان پاسخگو باشند.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به روسیه که بسیار راهبردی بوده است، گفت: این سفر از فرامین مقام معظم رهبری است که فرمودند در سیاست خارجی و روابط بین‌الملل، کشورهای همسایه و مسلمان و همسو با نظام جمهوری اسلامی در اولویت باشند.

وی گفت: شرق دنیا نیز قدرتمند بوده و لازم است برای خنثی‌سازی تحریم‌ها، توازن در سیاست خارجی ایجاد شود، خنثی‌سازی تحریم‌ها از تأکیدات مقام معظم رهبری بود.

کد خبر 550255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.