سه امتیاز بازی با فولاد برای ما مهم است/برخی مسائل برای برهم زدن تمرکز تیم است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی راحتی برای هر دو تیم نخواهد بود و با توجه به بازیکنانی که در هر دو تیم وجود دارد، شاهد یک بازی فنی و تاکتیکی خواهیم بود. باید سه امتیاز را با توجه به شرایط جدول کسب کنیم

به گزارش ایمنا، یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری پیش از بازی پرسپولیس تهران در مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: فردا یکی از مهمترین بازی‌های فصلمان را در پیش داریم و مقابل یک تیم خیلی خوب در فاز دفاعی و هجومی بازی خواهیم کرد. فولاد یکی از تیم‌های خوب لیگ است و بازی کردن در مقابلش برای هر تیمی دشوار است. ما هم شرایط خوبی از نظر فنی داریم و با توجه به بازی خوب مقابل ذوب آهن انجام دادیم و نتیجه خوبی گرفتیم، باید همان روند را ادامه دهیم و همان بازی را انجام دهیم.

وی ادامه داد: فولاد فضای زیادی را در اختیار ما نخواهد گذاشت، اما باید سعی کنیم از کمترین فضا و فشردگی حریف بهترین استفاده را کنیم. باید بتوانیم توپ را خوب به جریان بیاندازیم و از عمق یا کناره‌ها به دروازه حریف نزدیک شویم. بازی راحتی برای هر دو تیم نخواهد بود و با توجه به بازیکنانی که در هر دو تیم حضور دارند، شاهد یک بازی فنی و تاکتیکی خواهیم بود. باید سه امتیاز را با توجه به شرایط جدول کسب کنیم و این سه امتیاز خیلی به ما کمک خواهد کرد. با تمام وجود و انگیزه بالا می‌رویم که یک بازی خوب را انجام دهیم و سه امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص استعفا از پرسپولیس تصریح کرد: ما فردا یک بازی خیلی مهمی را پیش رو داریم و صحبت‌های مطرح شده، چیزی جز بهم زدن تمرکز برای ما نخواهد داشت. اجازه دهید فردا با تمرکز بالا برویم بازی کنیم و به این سوالات بعداً پاسخ خواهیم داد.

منبع: ورزش سه

کد خبر 550246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.