اجرای ممیزی مراقبتی ایزو ۹۰۰۱ در منطقه ۵ اراک

شهردار منطقه پنج اراک از دریافت گواهینامه ایزو و تمدید آن برای دومین سال متوالی در منطقه پنج این شهر خبر داد و گفت: این منطقه برای چهارمین سال متوالی موفق به دومین سال تمدید گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ ورژن ۲۰۱۵ شده است.

عباس فضلعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در این ممیزی تمدید گواهینامه بدون هیچ‌گونه عدم انطباقی صورت گرفت و این یک موفقیت بسیار ارزشمند برای منطقه پنج شهر اراک است.

وی گفت: در این جلسه سرممیز شرکت توف آلمان جهت ممیزی واحدهای ذی‌ربط منطقه پنج، رئیس شرکت مشاور پیام‌آوران کیفیت پایا و کارشناس ارشد تحلیل‌گر سیستم از تیم مشاور جهت ممیزی و کنترل واحدها حضور داشتند، همچنین رئیس گروه برنامه‌ریزی و ارزیابی عملکرد و مسئول پیاده‌سازی از دیگر عوامل اجرایی این ممیزی بودند.

فضلعلی افزود: در این بررسی ابتدا واحدهای ذی‌ربط مورد ممیزی قرار گرفتند که با رشد قابل توجه شاخص‌های فرآیندی، ریسک‌ها و تسلط کامل مدیران واحدها بر سیستم مواجه بودیم.

شهردار منطقه پنج اراک خاطر نشان کرد: در این اقدام مهم سیستم‌های مدیریتی با هدف کسب درآمد و ارزش افزوده با هدف ارتقای استاندارد منطقه اقدام به ارائه گزارش‌های دقیق و مقایسه‌ای ماهانه تحت استانداردهای تعیین شده می‌کنند.

وی ادامه داد: پس از اجرای ممیزی جلسه اختتامیه در سالن جلسات شهرداری مرکز با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه نیروی انسانی شهردار، سرممیز شرکت توف آلمان، تیم مشاور، تیم اجرایی ایزو و مدیران منطقه پنج برگزار شد که در این جلسه ضمن تبریک این مهم، مطرح شد که با اجرای زیرساخت‌ها و تأمین بودجه لازم جهت اجرای استانداردها در شهرداری مرکز، سایر مناطق و سازمان‌ها از تجربه چهارساله منطقه پنج بهره گرفته شود تا سایر مناطق نیز همانند منطقه پنج موفق به ارائه گزارش‌دهی لحظه‌ای دقیق بر اساس استانداردها شده است موفق به دریافت استانداردهای ایزو شوند.

فضلعلی تصریح کرد: در انتهای جلسه یک نمونه طراحی داشبورد مدیریتی پیشنهادی توسط تیم مشاور ارائه شد که در این طرح فرآیندهای هر منطقه بر مبنای اطلاعات پایه‌ای و اصلی به صورت مقایسه‌ای و نموداری در لحظه به رؤیت مدیر ارشد منطقه و شهرداری برسد، این خود باعث کاهش زمان اجرای خدمات در هر سیستم و افزایش رضایتمندی شهروندان و همچنین روان‌سازی روال اجرایی مناطق خواهد شد.

کد خبر 550233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.