مس رفسنجان- سپاهان/آغاز نیم‌فصل دوم در اوج بحران

نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال با جدال حساس مس و سپاهان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، فردا از ساعت ۱۵ تیم‌های مس رفسنجان و سپاهان در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های مس رفسنجان و سپاهان

شنبه، دوم بهمن ۱۴۰۰، ساعت ۱۵

ورزشگاه: شهید زینلی سرچشمه

پخش زنده: شبکه کرمان، شبکه اصفهان

آخرین رویارویی: سپاهان ۲- مس رفسنجان صفر

کار سخت سپاهان در آغاز نیم فصل دوم

نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فردا با دیدار حساس مس رفسنجان و سپاهان در سرچشمه کرمان آغاز می‌شود. دیداری که از لحاظ جدولی به نوعی حساس‌ترین دیدار هفته به شمار می‌رود زیرا تیم‌های سوم و پنجم جدول به مصاف یکدیگر می‌روند. هرچند محل برگزاری این دیدار با توجه به شرایط جوی سرچشمه ممکن بود به سیرجان و ورزشگاه امام علی منتقل شود اما طبق آخرین اخبار این دیدار طبق روال سایر دیدارهای خانگی مس رفسنجان در این فصل، در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه برگزار می‌شود.

سپاهان در حالی به مصاف مس رفسنجان می‌رود که هفته گذشته با شکست در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم از جام حذفی کنار رفت و در لیگ برتر نیز این تیم با توقف در هفته پایانی نیم فصل مقابل آلومینیوم، فاصله‌ای شش امتیازی با صدر جدول پیدا کرد. دو نتیجه اخیر مقابل آلومینیوم اما سپاهان را در شرایط بدی قرار داده است و به نوعی این تیم که از عدم استفاده مطلوب از موقعیت‌ها رنج می‌برد، در بحرانی‌ترین موقعیت فصل خود باید مسابقات نیم فصل دوم را استارت بزند و در دیداری سخت به مصاف مس رفسنجان برود.

طلایی پوشان اصفهانی هرچند در چهار رویارویی رسمی قبلی مقابل مس رفسنجان پیروز بوده است اما قطعاً مصاف با این تیم در سرچشمه برای یاران نویدکیا دشوار خواهد بود. مس رفسنجان در این فصل نتایج خوبی کسب کرده است و یکی از تیم‌هایی به شمار می‌رود که مدعی کسب سهمیه آسیایی است. شاگردان ربیعی با ارائه یک فوتبال مالکانه و هجومی مانند سپاهان از معدود تیم‌هایی هستند که لیگ را جذاب و بازی‌ها را پر گل می‌کنند.

مس رفسنجان در شرایطی به مصاف سپاهان می‌رود که در آخرین دیدارش که در چارچوب رقابت‌های جام حذفی برگزار شد در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش، موفق به شکست شهرخودرو شد و در لیگ هم در آخرین هفته نیم فصل اول در سرچشمه مقابل پیکان متوقف شد. نارنجی پوشان کرمانی که یکی از سه خط حمله برتر لیگ را با ۲۱ گل زده در اختیار دارند با ۲۳ امتیاز و قرار گرفتن در رتبه پنجم، نیم فصل اول را به پایان رساندند و امید زیادی دارند که در پایان فصل سهمیه آسیایی از طریق لیگ یا حتی جام حذفی کسب کنند. گادوین منشأ، مهاجم این تیم در صدر جدول گلزنان این فصل قرار دارد و فردا خطرناک‌ترین مهره این تیم در کنار آذرباد در خط حمله مسی‌ها خواهند بود.

دیدار فردای دو تیم اما غایبان زیادی خواهد داشت. در مس رفسنجان شاهین توکلی، مدافع وسط این تیم به دلیل مصدومیت از ناحیه تاندون دست و مهدی کیانی به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر بازی با سپاهان را از دست داده‌اند اما مهرداد رضایی که بازی گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داده بود به احتمال فراوان برای دیدار با سپاهان در دسترس است. در سوی دیگر سپاهان نیز سه غایب سرشناس دارد، امید نورافکن و سروش رفیعی به دلیل چهار اخطاره بودن از بازی با مس محروم هستند و یاسین سلمانی نیز همچنان به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

ترکیب احتمالی مس رفسنجان:

فایز الرشیدی، هومن ربیع زاده، مجید نصیری، عقیل کعبی، فرشاد محمدی‌مهر، مهدی ترکمان، مهرداد رضایی، سید مهدی حسینی، محسن آذرباد، مجید علیاری و گادوین منشأ

ترکیب احتمالی سپاهان:

کریستوفر کنت، محمد نژادمهدی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدرضا مهدی‌زاده، مسعود ریگی، محمد کریمی، حسن شوشتری، محمدرضا حسینی، فرشاد احمدزاده و سجاد شهباززاده

کد خبر 550194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.