قوانین جدیدی به منظور کاهش قیمت‌ها وضع شده است

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش قیمت‌ها به دلیل درآمد پایدار اندک کشور و تولید پول در بانک مرکزی بوده است، لذا در راستای کاهش قیمت‌ها قوانین جدیدی در مجلس وضع شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید مسعود خاتمی امروز- پنجشنبه ۳۰ دی‌ماه- در جمع خبرنگاران در محل سالن اجتماعات کتابخانه آیت الله محمدی گلپایگان، با بیان اینکه زیبنده جمهوری اسلامی نیست که ادارات پاسخگوی مردم نباشند، اظهار کرد: عدم توجه به مردم سالاری دینی ضرر است و هیچ مدیری حق ندارد به مردم ظلم کند.

وی افزود: فرماندار اختیار انتخاب معاون و مدیران شهرستان را دارد، دخالت نماینده در انتخاب مدیران شهرستان صلاح نیست.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مدیرانی انتخاب شوند که روحیه جهادی و مردمی داشته باشند و برای خدمت به مردم وقت اداری نه وقت جهادی بگذارد.

خاتمی ادامه داد: در دولت سیزدهم نیز مطالبه‌گر دغدغه مردم از وزیران هستیم و منافع مردم را فدا نخواهیم کرد زیرا سوگند یاد کرده‌ایم.

وی با اشاره به حفظ منافع مردمی و ملی، تاکید کرد: نماینده باید در صدر قانونگذاری باشد و مسائل ملی را در نظر بگیرد تا مجلس از لحاظ قانونگذاری و نظارت رشد کند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افزایش قیمت‌ها ناشی از درآمد پایدار اندک کشور و تولید پول در بانک مرکزی است، لذا در راستای کاهش قیمت‌ها قوانین جدیدی در مجلس شورای اسلامی وضع شده است.

خاتمی با بیان اینکه در راستای رونق تولید و صنعت شهرستان تصمیماتی گرفتیم و در بازدید از شهرک‌های صنعتی سرمایه‌گذاران راضی بودند، گفت: از استانداری اصفهان خواستار تشکیل ستاد رفع موانع تولید استان در شهرستان گلپایگان و خوانسار شدم.

کد خبر 550158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.