یگان حفاظت شهرداری بوشهر تشکیل شود

رئیس شورای شهر بوشهر گفت: تشکیل یگان حفاظت شهرداری بندر بوشهر در راستای برخورد با تخلفات در حوزه شهری به ویژه ساخت و سازهای غیر مجاز ضروری است.

به گزارش ایمنا، جعفر پور کبگانی اظهار کرد: ما در هیچ انتصابی در شهرداری دخالت نمی‌کنیم و وظیفه ما کار دیگر است اما برخی معاونان، مدیران و کارکنان شهرداری آن چیزی که ما می‌خواهیم نیست، از این رو از شهردار درخواست دارم نشست‌هایی با آنها داشته باشد که همه بر اساس ایده و تفکری که هدف آن خدمت صادقانه به مردم است گام بردارند.

وی خواستار تفویض اختیار برخی وظایف معاونت‌ها و مدیران زیر مجموعه و رسیدگی شهردار به امور زیر ساختی و کلان در شهرداری شد و افزود: انتظار داریم با برنامه ریزی که باید صورت گیرد از سال آینده بسیاری از فعالیت‌های پیمانکاری در شهرداری با تشکیل شرکت‌های زیر مجموعه برداشته شود.

رئیس شورای شهر بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به تشکیل یگان حفاظت در شهرداری‌های کشور و تجربیات خوب آنها در جهت برخورد با تخلفات شهری که مهمترین آن ساخت و سازهای غیر مجاز است این یگان حفاظت در شهرداری بوشهر تشکیل شود.

پور کبگانی تصریح کرد: تعیین تکلیف کارخانه آسفالت شهرداری و راه اندازی کارگاه تولید مصالح، توجه جدی به مطالبات شهرداری از دستگاه‌ها و اشخاص حقیقی در کمیسیون ماده ۷۷، به روز رسانی اموال غیر منقول و منقول شهرداری هر شش ماه و ارائه گزارش آن به شورا از مواردی است که در دستور کار فوری شهرداری باید قرار گیرد.

وی در خصوص انتشار مطلبی در رسانه‌ها پیرامون برخورد آقای شهردار و زندی نیا، با تاکید بر اینکه شورا محل بحث، تبادل نظر و حتی دعوا است که همه آنها بر سر منافع مردم و شهر است، گفت: این مباحث را ممکن است همه اعضا داشته باشند اما مسئله مهم این است که همه اعضا و شهردار دوست و برادر هستند و اگر بحثی می‌شود بر سر منافع مردم است.

رئیس شورای شهر بوشهر افزود: شورا و شهرداری همدل در جهت توسعه شهر هستیم که بتوانیم اتفاقات خوبی برای این مردم رقم بزنیم.

منبع: مهر

کد خبر 550126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.