مدیریت واحد شهری از موازی کاری جلوگیری می‌کند

نماینده شورای استان در شورای عالی استان‌ها تقویت اختیارات شوراها را در راستای تحقق مدیریت واحد شهری مهم دانست و گفت: با تحقق این موضوع از موازی کاری و صرف هزینه‌های گزاف جلوگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _پنجشنبه ۳۰ دی‌ماه_ در اجلاس رؤسای شوراهای اسلامی شهرستان‌های استان اصفهان که با موضوع "فرصت‌ها و تهدیدهای استان در حوزه مدیریت شهری و روستایی و نقش شوراها در ایجاد توسعه پایدار" در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: نمایندگان مردم در شوراها برای پیگیری نیازها و درخواست‌های مردم باید مطالبه‌گری کنند که در این راستا باید در مجامع مختلف از شوراهای پایه تا فرادستی حضوری جدی، مستمر و تأثیر گذار داشته باشند.

وی با بیان اینکه مسئولان نیز باید نظام شورایی را باور داشته باشند، افزود: با این نگاه می‌توانیم حرکت‌های مثمر ثمری را رقم بزنیم، نظام شورایی ریشه در مبانی ارزشی و اسلامی دارد در واقع شوراها ظرفیت عظیمی در کشور هستند که باید در راستای توانمندی و تقویت آنها تلاش شود.

نماینده شورای استان در شورای عالی استان‌ها با اظهار تأسف از اینکه با قرائت‌های مختلف از اختیارات شوراها به این نهاد مردمی آسیب وارد شده است، افزود: دولتمردان با تغییر نگاه، شوراها را معین و یاور خود بدانند و اهداف خود را در آبادانی کشور محقق سازند.

وی تقویت اختیارات شوراها را در راستای تحقق مدیریت واحد شهری مهم دانست و افزود: با تحقق این موضوع از موازی کاری و صرف هزینه‌های گزاف جلوگیری می‌شود.

کد خبر 550090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.