گوشی گیمینگ REDMAGIC 7 چه زمانی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی گیمینگ REDMAGIC 7 ماه آینده در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که گوشی گیمینگ REDMAGIC 7 دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی OLED با رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز است، حسگر اثر انگشت این گوشی نیز روی صفحه نمایش تعبیه شده است. شرکت سازنده این گوشی در سمت راست گوشی کلید پاور و دکمه شروع به کار بازی را تعبیه کرده است، در سمت چپ آن نیز دکمه تنظیم صدا و فعال سازی حالت بازی را قرار داده است.

گوشی گیمینگ ذکر شده به تراشه کوالکام اسنپدراگون هشت نسل اول مجهز خواهد شد و با ۱۸ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همراه خواهد بود. یک دوربین سه گانه در پنل پشتی گوشی گیمینگ REDMAGIC 7 تعبیه شده است، دوربین اصلی آن دارای حسگر ۶۴ مگاپیکسلی است. رندرهای منتشر شده از این گوشی نشان می‌دهد که دوربین‌های آن به صورت عمودی در مرکز پنل پشتی پشت سر یکدیگر قرار گرفته‌اند. گوشی گیمینگ ذکر شده با استفاده از سیستم عامل اندروید ۱۲ اجرا می‌شود. انرژی مورد نیاز آن نیز از طریق یک باتری چهار هزار و ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۶۵ وات نیز بهره می‌برد.

انتظار می‌رود که گوشی گیمینگ REDMAGIC 7 به منظور ارائه عملکرد بهتر به فناوری خنک کننده پیشرفته‌ای مجهز شود. این گوشی گیمینگ در چهار رنگ مشکی، سبز، قرمز و آبی وارد بازار خواهد شد، به نظر می‌رسد که این محصول ماه آینده میلادی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، البته تاریخ دقیق عرضه آن هنوز مشخص نشده است.

کد خبر 550030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.