اداره راه و شهرسازی معضلات جاده قزلحصار را برطرف کند

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اهمیت همکاری سازمان‌ها در خدمت‌رسانی به شهروندان گفت: انجام وظایف محوله در امر خدمات‌رسانی تنها محدود به شهرداری نیست و همه باید در شهر وظایف خود را بر عهده بگیرند.

علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر اینکه اقدامات شورا نباید محدود به موضوعات شهرداری باشد، اظهار کرد: تمام ادارات باید در اجرای وظایف خود کوشا باشند.

وی، نامناسب بودن شرایط جاده پیام که ۱۳ سال است با مشکلاتی اعم از کمبود روشنایی معبر، نداشتن خطوط ترافیکی و حتی آسفالت نامناسب روبه‌رو است را از جمله کم‌کاری دیگر نهادهای خدمت‌رسان دانست و افزود: چهار پل عابر پیاده بدون جان‌پناه نیز طی سال‌های گذشته در این جاده جانمایی شده که تهدیدی جدی برای جان و مال شهروندان است.

نایب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: جاده‌ای که به قطب اقتصادی شهر متصل می‌شود، باید از جهات مختلف ایمن و مناسب تردد شهروندان باشد.

وی ادامه داد: بنا به درخواست اهالی این منطقه طی شهریورماه تا آذرماه سال جاری، بازدیدها و جلسه‌ای از سوی اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران کل استانداری، مدیر کل راهور، شهردار کرج و دیگر مدیران جهت رفع معضلات یاد شده صورت گرفت و مقرر شد ادارات کل راه و برق اجرای وظایف خود را در تحقق این مهم پیگیری کند؛ این در حالی است که پس از گذشت چند ماه هنوز اقدامی جدی از سوی ادارات مربوطه صورت نگرفته است.

رحیمی از پذیرفتن تکمیل جاده بعد از بازسازی و تعریض آن توسط ادارات کل مزبور توسط شهرداری کرج برای ساماندهی مغز اقتصادی این شهر، در جلسات برگزار شده سخن گفت و تاکید کرد: انجام وظایف محوله در امر خدمات‌رسانی تنها محدود به شهرداری نیست و همه باید در شهر وظایف خود را بر عهده بگیرند.

کد خبر 550024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.