تبلت جدید Vivo Pad چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت ویوو قصد دارد تبلت جدید خود را معرفی کند، این محصول از تراشه اسنپدراگون 870 بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با نزدیک شدن به زمان معرفی تبلت جدید شرکت ویوو، جزئیات بیشتری از این محصول در دسترس قرار گرفته است. انتظار می‌رود که تبلت جدید ویوو به پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام مجهز شود، این پردازنده در شیائومی پد پنج پرو و لنوو Xiaoxin Pad پرو ۲۰۲۱ نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

تبلت جدید ویوو از نمایشگری با وضوح +Full HD بهره می‌برد و حاشیه‌های آن باریک خواهد بود، این صفحه نمایش از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی این گوشی در پانچ هول بالای آن تعبیه شده است. انرژی مورد نیاز تبلت جدید شرکت ویوو از طریق یک باتری ۷.۸۶۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۴۴ وات پشتیبانی خواهد کرد. این محصول به همراه رابط کاربری این برند به نام OriginOS وارد بازار خواهد شد.

شرکت ویوو سال گذشته علامت تجاری Vivo Pad را ثبت کرد، اما هنوز تأیید نشده است که آیا تبلت جدید این برند با همین نام معرفی خواهد شد یا خیر. با توجه به اینکه این تبلت تا پایان ژوئن سال جاری به صورت رسمی رونمایی می‌شود، انتظار می‌رود در ماه‌های آینده جزئیات بیشتری از آن در دسترس قرار بگیرد. با توجه به مشخصات تبلت جدید شرکت ویوو، احتمالاً با برندهایی مانند شیائومی و لنوو به رقابت می‌پردازد.

کد خبر 550022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.