ممنوع‌الکاری بیش از ۵ هزار راننده تاکسی در تهران

معاون فنی و بهره‌برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از ممنوع‌الکاری پنج هزار و ۱۷۷ راننده تاکسی به علت تزریق نکردن واکسن کرونا خبر داد و گفت: ادامه خدمت رانندگان تاکسیرانی منوط به تزریق واکسن کرونا است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری تهران، سید علی محتشمی‌پور ضمن اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره ممنوع الکاری رانندگانی که تاکنون واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند، اظهار کرد: تاکنون پنج هزار و ۱۷۷ راننده تاکسی فعال و دارای پروانه، واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه از هفته جاری از طریق پیامک به رانندگان تاکسی اطلاع داده شده است که هر چه سریع‌تر نسبت به واکسیناسیون اقدام کنند، افزود: ارائه خدمات حمل‌ونقل درون شهری توسط تاکسیرانان به شهروندان منوط به کارت واکسیناسیون است.

معاون فنی و بهره‌برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه به پنج هزار و ۱۷۷ راننده تاکسی اطلاع‌رسانی شده است، خاطرنشان کرد: هرگونه فعالیت رانندگان در شبکه تاکسیرانی و ارائه خدمات به رانندگانی که واکسن تزریق نکرده‌اند، ممنوع شده است.

وی با بیان اینکه محدودیت کلی در سامانه سیما تاکسی از ابتدای بهمن اعمال می‌شود، تصریح کرد: رانندگان تا زمانی که گواهی دریافت واکسن را به سازمان تاکسیرانی ارائه نکنند، از هرگونه فعالیت در شهر تهران منع خواهند شد.

محتشمی‌پور گفت: طبق تعامل صورت گرفته با مراجع ذی‌ربط، مقرر شده تست کرونا مثبت تاکسیرانان به سازمان تاکسیرانی شهر تهران منعکس و از فعالیت منع و اقدامات درمانی برای آن‌ها انجام شود.

کد خبر 550021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.